וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אוהדי החוץ חוזרים למשחקים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין

חוגג ואבו יונס נפגשו עם המנהלת והוחלט כי קהל החוץ יחזור כבר במפגש הקרוב בטדי, ב-24 בספטמבר. בעלי בית"ר: "נוצרה הזדמנות לפתוח דף חדש", יו"ר סכנין: "בטוח שהאוהדים יתנהגו למופת"

קובי אליהו

בשורה חדשה בכדורגל הישראלי: אוהדי החוץ יחזרו החל מהעונה הקרובה למפגשים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין. כך הוחלט היום (חמישי) סופית במסגרת פגישה שנערכה בין ההנהלות של שני המועדונים. לפיכך, נקבע כי קהל החוץ יחזור כבר למפגש הקרוב שייערך בטדי ב-24 בספטמבר.

יושב ראש מנהלת הליגות לכדורגל ארז כלפון אמר: "שנה חדשה היא הזדמנות חדשה לנסות לשנות את המציאות ביחד. הרצון הטוב של הבעלים וההתחייבות שלהם לפעול יחד עם אנשי המועדון, השחקנים והאוהדים, שכנעו אותנו כי יש מקום לפתוח דף חדש. אני מאמין כי הכדורגל צריך לשמש כגשר בין כל האוכלוסיות וכל הקהלים. אני בטוח כי קהלי שתי הקבוצות יתנהגו בכבוד בשני האצטדיונים". בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג: "נשמח לארח את בני סכנין באצטדיון טדי ואני מאמין כי נוצרה הזדמנות לפתוח דף חדש בין המועדונים. אני בטוח כי הקהל הבית"רי יארח בכבוד את אוהדי סכנין". בעלי בני סכנין, מוחמד אבו יונס: "לאור שיחות אותן ניהלנו עם הקהל שלנו, אנו מאמינים כי הוא התבגר וכי הגיעה העת שיוכל להנות מגישה לכלל משחקי ליגת העל. אני בטוח כי האוהדים שלנו יתנהגו למופת".

המשחקים בין שני המועדונים ללא הקהל של הקבוצה האורחת נערכים החל מנת 2016 לאור החלטה משותפת שקיבלו בנושא שתי הקבוצות. הדבר נעשה בתיאום עם ההתאחדות לכדורגל ומדובר במצב תקדימי בכדורגל הישראלי.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון עם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ויושב ראש בני סכנין, מוחמד אבו יונס. אתר המנהלת, אתר רשמי
חוגג, כלפון ואבו יונס/אתר רשמי, אתר המנהלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully