וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לוחץ על אבי לוזון: "רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים"

9.9.2018 / 8:41

מכבי פ"ת מערימה קשיים, אך הקשר נחוש לשוב לבירה: "אולי אשאר שם גם אחרי הקריירה". אבי לוזון: "אין לי כוונה לשחרר אותו. בניון יישאר אצלנו". הקבוצה מכרה קרוב ל-7,000 מינויים

קובי אליהו

בית"ר ירושלים רוצה לצרף את יוסי בניון, אך לא מתכוונת לבצע עסקה עם מכבי פתח תקוה תמורת כסף או שחקנים. בבית"ר קיוו כי בניון יצטרף עוד לפני ראש השנה, אך בעקבות הקשיים שמערים אבי לוזון ייתכן שהמעבר יידחה מספר ימים.

בניון מפעיל לחצים כבדים על אבי לוזון, הן באופן אישי והן באמצעות אנשי קשר. לפני מספר ימים בניון החליט לעשות הכל כדי לסיים את הקריירה בבית"ר ואף אמר לאנשי המועדון: "קיבלתי אהבה מטורפת, אבל הדברים הסתיימו רע. אני רוצה להשלים את זה ואולי להישאר בבית"ר גם אחרי הקריירה".

ומה אומרים בפתח תקוה? שם טוענים כי אבי לוזון שוחח עם יוסי בניון והבהיר לו כי הוא לא מתכוון לשחררו מהקבוצה, זאת לאחר שבניון הפעיל לחצים מצד מקורביו. בפתח תקוה טוענים כי בניון יוכל לקבל תפקיד מקצועי בבית"ר ירושלים בתום העונה. יחד עם זאת, מבינים כי ייתכן שהשחקן ימשיך בניסיונות לעזוב. בנוסף, במועדון טוענים כי לא הציעו כל הצעה רצינית לבית"ר ירושלים לרכוש אותו. "כמו שמשה חוגג קיבל 'לא' במקרה סולומון, הוא צריך לדעת להניח לשחקנים שנמצאים תחת חוזה", אמרו. אבי לוזון הגיב: "אין לי כוונה לשחרר אותו. יוסי בניון יישאר בפתח תקוה".

עוד בנושא

רשמית: אוהדי החוץ חוזרים למשחקים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין
דודו גורש חתם לעונה אחת בבית"ר ירושלים וכבר הצטרף לאימונים
"אנשים חשבו שהגעת חוגג תעלים את כל הבעיות. זה לא עובד ככה"

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
עניין לא פתור בבית"ר. בניון/ברני ארדוב

לאחר צירופו של שמואל שיימן על חשבון מגן זר, מצבת הזרים של בית"ר עומדת על חמישה, ובקבוצה מחפשים כעת זר נוסף לעמדת החלוץ. במועדון לא פוסלים גם את האפשרות שיצורף זר בעמדה אחרת, ייתכן שקשר אחורי הגנתי.

דוד קלטינס אמור לחזור השבוע לאימונים וצפוי להיות כשיר בעוד מספר שבועות. אנטואן קונטה אמור להיות כשיר באמצע אוקטובר, אך רק לאחר שיחזור לאימונים ניתן יהיה לדעת בוודאות מתי יחזור. עד עתה מכרה הקבוצה קרוב ל-7,000 מינויים כשהמטרה היא להגיע ל-8,000 מינויים עד המשחק מול בני סכנין, אז גם תסתיים מכירת המינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully