וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דודו גורש חתם לעונה אחת והצטרף לאימונים

השוער בן ה-38 עזב רשמית את הפועל באר שבע אחרי שלוש שנים והצטרף לשמואל שיימן ולשאר חבריו החדשים בבירה. הפך לשחקן השביעי שמצטרף לקבוצה מאז רכישתה על ידי משה חוגג

קובי אליהו

החתמה נוספת לבית"ר ירושלים. אחרי שצירפה כבר את הבלם טל בן חיים, ערן לוי, לירוי צעירי, מאור בוזגלו, אפונסו טיירה ושמואל שיימן, הודיעה היום (חמישי) הקבוצה מהבירה כי דודו גורש חתם אצלה לעונה אחת והצטרף כבר לאימוני הקבוצה. "מאחלים לדודו המון הצלחה ובעיקר שער נקי", נכתב בהודעה שפורסמה.

גורש בן ה-38 (1.89 מטר) החל את הקריירה שלו בהפועל עכו, ממנה עבר לשתי עונות במכבי פתח תקוה בתחילת שנות ה-2000 ואז חזר לעכו ושיחק בה במשך 14 שנה בין 2015-2001. ב-2015 הצטרף להפועל באר שבע כשוער ראשון והיה שותף לזכייה של האדומים בשלוש האליפויות ברציפות כשבשנתיים האחרונות הוא מאבד ממעמדו בשל צירופו של גיא חיימוב, שהפך לשוער הראשון. בנוסף, לגורש יש שבע הופעות בנבחרת ישראל.

גורש צפוי לשמש כשוער הראשון בבית"ר ירושלים, שבונה על הניסיון הארוך שלו כאחד מהשוערים היציבים ביותר בליגת העל וכרגע לא ברור עדיין מה מעמדו של איתמר ניצן, שהגיע בתחילת הקיץ מעירוני קרית שמונה.

עוד בנושא:

גם שמואל שיימן חתם בבית"ר ירושלים
הרשת קטלה את בית"ר ירושלים אחרי ההפסד להפועל חדרה
בואו לעקוב אחרינו בעמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

דודו גורש שוער בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בהצלחה בדרך החדשה. ההודעה של בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully