וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנשים חשבו שהגעת חוגג תעלים את כל הבעיות. הדברים לא עובדים כך"

4.9.2018 / 7:44

הלם בבית"ר אחרי ההפסד לחדרה. במועדון טוענים כי מעמדו של לוזון יציב: "יש לחץ, זה משפיע על כולם ועליו". ניסיון לסגור את הפערים בעסקת סאול כדי שינחת בסוף השבוע. המאמן להנהלה: מעדיף שוער ישראלי על אניימה

קובי אליהו

הלם בבית"ר ירושלים בעקבות ההפסד אתמול (שני) להפועל חדרה, שהותיר את הקבוצה במקום האחרון בטבלה. שחקן בקבוצה סיפר אתמול כי "אנשים חשבו שהגעת משה חוגג תעלים את כל הבעיות במועדון, אבל הדברים לא עובדים ככה. ייקח לנו זמן להתחבר. יש כאן המון לחץ מסביב כדי לדאוג שהכל יצליח".

למרות השמועות, בבית"ר טוענים כי מעמדו של גיא לוזון יציב. חוגג ינסה להתחזק בימים הקרובים בעוד שניים עד שלושה שחקנים בתקווה שזה מה שיעזור לקבוצה לצאת מהמצב הזה. שחקן אחר בקבוצה הוסיף הלילה: "אנחנו לא מחוברים ויש לחץ להביא תוצאות וזה משפיע על כולם, גם על גיא. חייבים לעצור ולהתחיל לשחק כמו בשנה שעברה, קבוצה שנלחמת לפני הכל. ויותר מזה, אנחנו צריכים שחקנים שירגישו טוב, זה התפקיד של הצוות המקצועי".

המגן השמאלי סאול לא נחת אתמול בארץ. כזכור, דפורטיבו לה קורוניה דרשה פיצוי סימלי עבורו אחרי שנראה היה שיגיע ללא עלות והצדדים מנסים לפתור את הבעיה בההקדם כדי שינחת בישראל בקרוב. גיא לוזון רוצה גם שוער. במועדון עשויים לפנות שוב לבאר שבע ולהציע פיצוי עבור דודו גורש. בשלב זה, לוזון הבהיר להנהלה כי הוא לא מעוניין בוינסנט אניימה ומעדיף שוער ישראלי. בנוסף, המאמן שוקל לצרף גם קשר אחורי בעמדה מספר שש. למרות שמכבי פתח תקוה הודיעה כי מנור סולומון יישאר עד ינואר וכי הוא מסרב לעבור בשלב זה לקבוצה ישראלית, בבית"ר יפנו פעם נוספת למלאבסים.

ז'אורז'יניו צפוי לחזור לארץ בימים הקרובים, כמו גם אנטואן קונטה. קרלוס קוויאר אמור להתיר חוזהו בימים הקרובים, כשבמועדון מאמינים שיגיעו איתו לסיכום.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל חדרה באופוריה: "גם בלאומית לא נתנו לנו סיכוי"
אף אחד לא יוצא בזול: הרשת קוטלת את בית"ר ירושלים אחרי ההפסד
לוזון מתוסכל: "היה משחק מביש שלנו, הלכנו אחורה בשבוע הזה"

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון. קובי אליהו
הלץ משפיע גם עליו. לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully