וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה באופוריה: "גם בלאומית לא נתנו לנו סיכוי"

4.9.2018 / 6:41

העולה החדשה משקיפה על ליגת העל מלמעלה: "עשינו היסטוריה, שימשיכו להספיד אותנו". השחקנים רקדו ושרו בחדר ההלבשה בטדי, מחמאות לזרים ולאביטן שהודה: "לא חלמנו שנהיה עם שש נקודות". אלקרינאוי יצטרף?

קובי אליהו

חגיגות גדולות היו בהפועל חדרה לאחר הניצחון המפתיע אמש (שני) בטדי 0:1 על בית"ר ירושלים. העולה החדשה יצאה לפגרה כשהיא הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים, ולראשונה בתולדותיה היא במקום הראשון בליגה הבכירה. "זה ניצחון גדול והיסטורי שלנו", התרגשו במועדון. "אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני הפועל תל אביב, ובטח שלא לפני בית"ר, אבל עשינו את זה והוכחנו שמקומנו בליגת העל. שכולם ימשיכו להספיד אותנו, גם בלאומית לא נתנו לנו סיכוי. אנחנו אוהבים לבוא קטנים ולצאת גדולים".

שחקני הקבוצה שרו ורקדו בחדר ההלבשה בטדי, כשאת החגיגות הוביל לוסיו הברזילאי, מבשל שער הניצחון לאנז' פרדי פלומן. הכובש הצרפתי המוכשר זכה לשבחים רבים וכך גם קווין טאפוקו ודויד מתאוס. שלושת הזרים הללו הוחתמו בקבוצה רק לאחר תקופת מבחנים תחת עינו של ניסו אביטן, שמקבל קרדיט על הבאת שחקנים שמספקים תרומה גדולה בהשקעה יחסית נמוכה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אף אחד לא יוצא בזול: הרשת קוטלת את בית"ר ירושלים אחרי ההפסד
הפועל חדרה ניצחה את בית"ר 0:1 בחוץ ושמרה על מאזן מושלם
לוזון מתוסכל: "היה משחק מביש שלנו, הלכנו אחורה בשבוע הזה"

אביטן הסביר את סוד הקסם החדרתי: "האמונה זה הדבר הכי חזק שיש לנו, בלעדיה אין לנו סיכוי. גם אנחנו לא חלמנו שנהיה עם שש נקודות. אנחנו מאוד מרוצים גם מאיך שהשחקנים נראים ומתנהלים. עשינו משהו היסטורי. הבנתי שחדרה מעולם לא הייתה במקום הראשון, אז זה גם נחמד לאגו, אבל אנחנו עם הרגליים חזק על הקרקע".

אחד משחקני הקבוצה הוסיף הבוקר: "גם בשנה שעברה היו אומרים אחרי כל ניצחון שמתישהו זה ייגמר, ובסוף עלינו ליגה. ברור שהעונה עוד ארוכה, אבל העובדה שאנחנו משחקים יחד וכל אחד יודע מה התפקיד שלו, עוזרת לנו לגשר על הפערים מול קבוצות אחרות. על הניצחון בטדי אמר בחצי הלצה: "המטרה העיקרית היא להישאר בליגה, אבל המטרה הנוספת היא לשבור כמה שיותר שיאים".

הבלם מתאוס בירך את חבריו באינסטגרם: "ניצחון מצוין בחורים. מלחמה טובה של כל הקבוצה, זו הדרך להישאר בליגה".

עוד באותו נושא

לוזון: "היה משחק מביש שלנו". חוגג: "יש חוסר נעימות מהקהל שלנו"

לכתבה המלאה

כעת חדרה יכולה ליהנות מאוויר הפסגות לתקופה של כמעט שבועיים, במהלך כל פגרת הנבחרות, אותה ינסו לנצל במועדון כדי להחזיר לעניינים פצועים כמו הקפטן יעקב אבבה, ירין פרץ ויונתן לוי ואולי להוסיף שחקן או שניים לסגל לפני סגירת החלון ב-17 בספטמבר.

פרט לחלוץ דובב גבאי, שמתאמן בחדרה ועשוי לסגור מעגל בעיר הולדתו ובקבוצה בה כיכב אביו, בימים הקרובים יהיה ניסיון לקדם את צירופו של עמראן אלקרינאוי בהשאלה מהפועל באר שבע. שחקן הכנף חתם בדצמבר האחרון על חוזה עד יוני 2022 ומתאמן אצל האלופה אחרי ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו ובני סכנין. חדרה מעוניינת מאוד להחתימו, אך גם הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד בתמונה.

עמראן אלקרינאוי, הפועל עכו,. אדריאן הרבשטיין
החיזוק הבא? אלקרינאוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully