וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "היה משחק מביש שלנו". חוגג: "יש חוסר נעימות מהקהל שלנו"

מאמן בית"ר היה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד לחדרה: "היה משחק רע מאוד שלנו". הבעלים החדש ניסה להתעודד: "כל ההתחלות בקריירה שלי היו קשות". אביטן: "חדרה רגילה לעשות דברים הזויים"

מחזור 2הסתיים03/09/2018
בית"ר ירושלים
    0
    • (55) פלומן
    הפועל חדרה
    קובי אליהו
    שחקני בית"ר ירושלים טל כחילה, אור זהבי, מאוכזבים. קובי אליהו
    איזו אכזבה. אור זהבי וטל כחילה/קובי אליהו

    אחרי שמשה חוגג רכש את בית"ר ירושלים מידי אלי טביב, הקבוצה מהבירה פתחה את העונה עם הרבה מאוד תקוות אולם הערב (שני) הקבוצה של גיא לוזון הפכה ליחידה בליגה עם שני הפסדים בשני מחזורים אחרי שהפועל חדרה הדהימה אותה עם 0:1 בטדי. אנז' פרדי פלומן כבש בדקה ה-55 לעולה החדשה, שתאמיני או לא הפכה לקבוצה היחידה עם מאזן מושלם וגם לעולה החדשה הראשונה שפותחת עונה עם שני ניצחונות בליגת העל מאז ראשון לציון ב-2011/12. אם לא די בכך, הרי שגם רצף הכיבושים המדהים של בית"ר ירושלים נעצר על 43 משחקי ליגה ודווקא בבית מול חדרה. אגב, הפעם הקודמת שבה בית"ר פתחה עונה עם שני הפסדים היתה ב-2010/11, אז היא גם נוצחה במחזור השלישי.

    שוער הפועל חדרה אוסטין אג'ידה חוגג. קובי אליהו
    ככה חוגגים ניצחון בטדי. אוסטין אג'ידה בשמיים/קובי אליהו

    גיא לוזון לא ניסה לתרץ ואמר בסיום: "היה משחק רע מאוד שלנו גם בהגנה וגם בהתקפה. גם אם היינו מנצחים הייתי אומר את אותו דבר. המשחק הזה לא דמה אפילו למה שהיה מול מכבי פתח תקוה. הלכנו אחורה בשבוע הזה בכל מה שקשור להגנה ולסדר במשחק. היה רע מאוד. כל מה שאגיד יישמע כתירוץ. היינו גרועים עם הכדור ובלי הכדור. בדרך הזו אי אפשר לנצח משחקים. אנחנו כרגע לא מתרכזים במה שיהיה. מתרכזים במה שהיה. הקבוצה הזו יכולה לשחק הרבה יותר טוב. השינויים יבואו רק תוך כדי אימון ותוך כדי תרגול. היה משחק מביש שלנו".

    משה חוגג הבעלים החדש של בית"ר אמר: "זה לא קל, לא ההתחלה שקיווינו לה. בקריירה שלי כל ההתחלות היו קשות. רואים את הפוטנציאל של הקבוצה הזו ואני מבין שיש עתיד. לא ראיתי להתראיין אבל יש חוסר נעימות מהקהל שמדהים אותי שאחרי שני משחקים כאלו כמות כזו נשארת ומעודדת את הקבוצה. זה מחמם את הלב לראות את העידוד הזה. יש כמה דברים לעשות, צריך להתחזק בכמה עמדות. יש שלד טוב ואני בטוח שניראה יותר טוב אחר כך. צריך לקחת אוויר ומפה אפשר רק לעלות".

    הבלם טל בן חיים: "בא קהל אדיר לתמוך בנו, גם בשבוע שעבר, וכרגע אנחנו לא מציגים את היכולת שאנחנו צריכים להציג. אפשר לתרץ את זה שאנחנו קבוצה חדשה, אבל אנחנו עדיין צריכים להיראות הרבה יותר טוב, בעיקר מול הקהל הזה. יש אכזבה מאוד גדולה, נצטרך לעבוד קשה. ייקח זמן להתחבר, אבל אנחנו מצפים מעצמנו להיראות הרבה יותר טוב".

    עוד באותו נושא

    ליגת העל: הפועל חדרה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 בחוץ

    לכתבה המלאה
    מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. קובי אליהו
    איזה ניצחון. ניסו אביטן/קובי אליהו

    המאמן המנצח, ניסו אביטן, סיכם: "הפועל חדרה רגילה לעשות דברים הזויים. הבנתי ששני הניצחונות האלו זה משהו היסטורי, אבל אלו רק שני מחזורי פתיחה וזה לא רציני. נצא לחג מאוד מרוצים וחדורי אמונה שאפשר להמשיך להתקדם. השאיפה שלנו היא להראות שאנחנו קבוצה לגיטימית בליגת העל".

    אביטן נשאל על כך שחדרה סומנה כיורדת בטוחה והשיב: "מהרגע הראשון של העונה אני והשחקנים החלטנו שאנחנו חיים בתוך בועה ושאם נקשיב לכל מה שאומרים עלינו, באמת לא יהיה לנו סיכוי. אנחנו חייבים להישאר חזקים מנטלית. שני הניצחונות נותנים הרבה אמונה וביטחון".

    בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
    לא הפתיחה שהוא פילל לה. משה חוגג/קובי אליהו

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully