וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: האסלביינק ערך אימון בכורה. ניסיון אחרון לצרף את סבע

12.9.2018 / 19:00

ההולנדי עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב מול אשדוד בשבת. האלופה תפנה פעם נוספת למכבי נתניה, שלעת עתה מסרבת לדון במעבר של החלוץ. נשקלת אפשרות לשחרר את ז'וליאן סטו המאכזב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי משא ומתן ממושך והליך רפואי מיוחד, נייג'ל האסלביינק סוף סוף שחקן הפועל באר שבע. אחרי שנעדר אמש מהאימון כדי לטפל בנושאים אישיים הקשורים במעברו, היום (רביעי) ערך ההולנדי אימון בכורה. בבאר שבע מאמינים שהאסלביינק ישדרג משמעותית את הקבוצה ומתכוונים להשתמש בו בהקדם האפשרי. אחרי האימונים ביומיים הקרובים יוחלט אם להכלילו בסגל למשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת.

לבאר שבע יש החלטה נוספת לקבל בקרוב בנוגע למיהאי קורהוט. ההונגרי נותר בשלב זה המגן הטבעי הכשיר היחיד בסגל, אך הוא רחוק מלהיות בכושר משחק מלא. למרות זאת, בסיטואציה שנוצרה קורהוט ככל הנראה יפתח מול אשדוד. ההחלטה תיפול לאחר שיחה שתיערך איתו בסוף השבוע, ובמידת הצורך מתן אוחיון יפתח כמגן שמאלי.

עוד בנושא

סימיוני: "עליית הליגה עם ב"ש היתה הרגע האחרון הגדול בקריירה שלי"
בית"ר ירושלים לא מוותרת על בן שהר, באר שבע עשויה לדרוש את סאבו
מצאו מחליף להרוש: הפועל באר שבע הודיעה על החתמתו של אוהד לויטה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי נתניה דיא סבע. דני מרון, מערכת וואלה!
ניסיון אחרון בהחלט. דיא סבע/מערכת וואלה!, דני מרון

באר שבע ממשיכה לפעול גם בתחום הרכש לקראת סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא. במועדון יעשו ניסיון אחד נוסף לצרף את דיא סבע ממכבי נתניה, למרות שחתם רק לאחרונה על חוזה חדש ומשודרג.

גורם בכיר במכבי נתניה אמר אמש ש"הרכבת הזו יצאה מהתחנה לפני שלושה שבועות", אבל באר שבע בכל זאת מתכננת לעשות בדיקה נוספת לגביו, וייתכן שתציע תמורתו את גיא מלמד, שמעוניין לעזוב ומעורר עניין אצל נתניה.

מלבד סבע, גם אריק סאבו חזר להיות על הפרק מבחינת באר שבע לאור העיכוב במשא ומתן עם הקשר הפורטוגלי דויד סימאו. שחקן אחד שעלול לעזוב הוא ז'וליאן סטו. שחקן ההגנה הצרפתי הצטרף רק בקיץ האחרון, אבל ממעט לשחק לאחרונה ואם תימצא קבוצה שתרצה אותו, באר שבע עשויה לאשר לו לעזוב.

עדכון ראשון: 9:48

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע גיא מלמד. יוסי ציפקיס
הקלף של באר שבע עם נתניה. גיא מלמד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully