וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדרו סימיוני: "עליית הליגה בבאר שבע - הרגע הגדול האחרון בקריירה שלי"

הברזילאי שנותר משותק אחרי תאונת דרכים קשה, סקר את מהלך הקריירה שלו: "הנסיקה שלי בבאר שבע הייתה מטאורית. כשהגעתי למשחק ב-2017, הבנתי שהקריירה שלי הייתה שווה את המאמץ"

חלוץ הפועל באר שבע לאונרדו סימיוני מול מגן הפועל פתח תקוה עומרי קנדה. שרון בוקוב
סימיוני בימיו בווסרמיל/שרון בוקוב

"לפני שנה שמעתי שאוהדי באר שבע ערכו מגבית כדי להביא אותי לשם. לא האמנתי. כל כך התרגשתי כשנכנסתי לאצטדיון על כסא גלגלים ו-16 אלף אוהדים קראו בשמי. זה גרם לי להבין שהקריירה שלי הייתה שווה את המאמץ".

את הדברים הללו כתב לאנדרו סימיוני במעין טור אישי באתר האנטרנט Folha de Sao Paulo. סימיוני שיחק בהפועל באר שבע בשנים 2007-2009 כשהיא הייתה בליגה הלאומית והפך לאחד מהזרים האוהדים ב-15 השנים האחרונות. בסוף 2010 הוא היה מעורב בתאונת דרכים בברזיל ונותר משותק בפלג גופו התחתון. בתחילת שנת 2017 אוהדים של באר שבע ערכו מגבית וגייסו סכום כסף גדול שנוער להטיס אותו לישראל. סימיוני התארח במשחק נגד מכבי תל אביב ונערך לכבודו טקס מרגש.

"הייתי בבני סכנין, אבל לא קיבלתי יותר מדי דקות משחק והפועל באר שבע התעניינה בי", הוא סיפר, "חשבתי לעצמי: 'ללכת לשחק בליגה השנייה בישראל?', אבל כמה מחבריי לקבוצה אמרו לי שאסור לי לפספס את ההזדמנות הזו. שבאר שבע היא אחת הקבוצות הגדולות בישראל ויש לה הנהלה חדשה שמשקיעה הרבה כדי להחזיר אותה לצמרת של הכדורגל המקומי".

החלוץ הברזילאי שסיפר על השתלשלות הקריירה שלו - מברזיל, דרך גרמניה ולוב ועד ישראל - המשיך וכתב: "העלייה שלי בבאר שבע הייתה מטאורית. כבשתי הרבה שערים והאוהדים התחילו להזדהות איתי. בעונה הראשונה שלי הייתי מלך השערים של הקבוצה ובעונה השנייה עלינו לליגת העל. זה היה הרגע הגדול האחרון שלי בכדורגל".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע (אמצע) עם לאנדרו סימיוני. ברני ארדוב
סימיוני בטקס ב-2017/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully