וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר סיכם על חזרתו עם חוזה לשלוש שנים

13.9.2018 / 20:32

אחרי שיימן וגורש, הקשר הפך לשחקן השלישי שעובר מהאלופה לקבוצה מהבירה תוך שמונה ימים כשחזר לקדנציה שלישית. בן שהר רחוק משום שהוא מתעקש על חוזהו בן חמש השנים בבאר שבע

עריכת וידאו: ניר חן

לאחר שיחות קדחתניות משעות הבוקר (חמישי) בין בית"ר ירושלים לדן איינבינדר ואביו, הצדדים הגיעו להבנות והקשר סיכם את תנאיו לשלוש שנים בקבוצת נעוריו. לשחקן היה חוזה לשנתיים בגובה 340 אלף דולר לעונה בבאר שבע, בית"ר הציעו חוזה נמוך יותר אך לשלוש שנים. איינבינדר הוא השחקן השלישי שמגיע מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים תוך שמונה ימים, אחרי שדודו גורש ושמואל שיימן חתמו בשבוע שעבר.

אחרי שהאלופה הודיעה על החתמתו של אריק סאבו, הובהר לאיינבינדר כי דקות המשחק שלו יתמעטו. חשוב לציין, הקבוצות לא כרכו את העסקאות אחת בשנייה, אלא כל אחת עמדה בפני עצמה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בית"ר ירושלים הסכימה להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו, הפועל תל אביב עדיין מסרבת לעסקה
בית"ר ירושלים: סאבו נפגש עם באר שבע, פערים קטנים בין בית"ר לאיינבינדר

דן איינבינדר בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוזר לבירה. איינבינדר במדי בית"ר/יוסי ציפקיס

בנוגע לבן שהר, נראה כי בשלב הזה החלוץ רחוק מבית"ר, משום שמתעקש על החוזה בן חמש השנים שיש לו בבאר שבע, בעוד הצהובים-שחורים לא מעוניינים לשמוע על חוזה של למעלה משלוש שנים בצירוף פיצוי של באר שבע לשהר. עם זאת, שני הצדדים מעריכים כי יכולות להיות התפתחויות של הרגע האחרון בתחילת השבוע הבא. בבית"ר עשויים לחפש חלוץ ישראלי נוסף להתקפה לפני תום החלון, אם עסקת שהר תרד סופית מהפרק.

גם בנושא יוסי בניון אין שינוי ואבי לוזון מסרב לשחררו. בית"ר הציעה למכבי פתח תקוה כי תשתתף במחצית משכרו של ז'אורז'יניו אך גם לכך לוזון סירב. גם הפועל תל אביב מתעניינת בברזילאי אך בשלב זה במועדון האדום הבהירו כי לא יופנה יותר תקציב לרכש בחלון הנוכחי ובונים על כך שבית"ר תשתתף במרבית שכרו.

אנטואן קונטה ינחת בישראל הבוקר ויעבור מספר בדיקות כדי לאמת את מצבו. לטענת השחקן הוא צריך עוד חודש של שיקום ולאחר מכן יוכל לחזור לאימונים מלאים אך בבית"ר רוצים לערוך לו בדיקות מקיפות.

(עדכון ראשון: 07:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully