וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רכשה את דיא סבע תמורת 2.2 מיליון יורו: "מרגיש כבר את הטירוף בעיר"

פרטי העסקה הגדולה של הקיץ בליגת העל נחשפים: מכבי נתניה קיבלה 1.9 מיליון יורו ואת גיא מלמד, וגם תהיה זכאית ל-10 אחוזים ממכירה עתידית לאחר שהאלופה רכשה 90 אחוזים מהכרטיס. סבע לאוהדי נתניה: "קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מתיחת הפנים בהפועל באר שבע נמשכת: האלופה השלימה היום (שני) רכש רביעי תוך שבעה ימים עם ההחתמה המסקרנת ביותר מבין כולם: דיא סבע. מלך שערי ליגת העל נרכש ממכבי נתניה וחתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

ברביעי פרסמנו: הפועל באר שבע בניסיון אחרון לצרף את דיא סבע

אחרי משא ומתן ממושך, באר שבע הגיעה לעמק השווה עם נתניה כאשר היא רכשה 90 אחוז מכרטיסו (היתר שייך לשחקן עצמו) תמורת 2.2 מיליון יורו והעבירה בתמורה את גיא מלמד לפי שווי של 300 אלף יורו.

על פי מתווה העסקה, הפועל באר שבע תשלם 1.9 מיליון יורו (8 מיליון שקל) בשני תשלומים בגלל חוקי הפייר פליי (4 מיליון במזומן ו-4 מיליון ב-19 ביוני). בנוסף, מכבי נתניה תקבל 10 אחוז מכל עסקת מכירה עתידית של השחקן.

עבור סבע תהיה זו קדנציה שנייה בקבוצה מבירת הנגב, אם כי בפעם הראשונה בה לבש את המדים האדומים, בעונת 2012/13, היתה זו סיטואציה שונה לחלוטין. בזמנו הקבוצה לא נאבקה על תארים ולא התמודדה בצמרת, וכעת - יחד איתו - היא מקווה לזכות באליפות רביעית ברציפות.

מכבי נתניה הוציאה הודעה, בה אמר דיא סבע: "לקהל האוהדים של מכבי נתניה, ביליתי איתכם את ארבע השנים המשמעותיות בקריירה שלי, צמחתי איתכם, ויחד יצאנו מקשיים גדולים לרגעים קסומים. קשה לי לסכם עכשיו בכמה משפטים קצרים - אני רק רוצה לומר שאני חייב לכם תודה ענקית. לכם, ולמועדון המפואר הזה. צר לי לאכזב אתכם היום: לא חשבתי שאעזוב עכשיו, אבל בחיים יש הפתעות, ונעניתי להצעה שלא ניתן לסרב לה, לטובת רווחת המשפחה שלי. אני בטוח שלמכבי נתניה עוד יהיו ימים נפלאים. מקווה שתזכרו אותי לטובה, כמו שאני בטוח אזכור אתכם לעד. שלכם, דיא".

לאתר של באר שבע אמר סבע: "אני שמח לחזור לדרום וגאה להצטרף לשורות אלופת המדינה. אני כבר מרגיש את הטירוף בעיר, ומחכה לעלות על הדשא ולהתמודד עם האתגרים שעומדים בפנינו. אני רוצה להודות למכבי נתניה ולאוהדיה על תקופה נפלאה, לעולם לא אשכח את החום והאהבה שקיבלתי מכם".

עוד בנושא

מה עשיתם בקיץ האחרון? ניסינו לסקור את כל השינויים של באר שבע
מחצית מכרטיסו של אריק סאבו נשאר אצל בית"ר ירושלים
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע עם הבעלים אלונה ברקת עם נרמין סבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
עוד רכש נוצץ. דיא סבע עם אלונה ברקת ואשתו נרמין/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

זה היה קיץ ארוך ומתיש עבור סבע, שלווה כל העת במחשבות על עזיבה את נתניה. הוא יצא להתרשמויות ברובין קאזאן הרוסית ובלודוגורץ הבולגרית, אך בסופו של דבר אף אחד מהאופציות לא ריצתה אותו והבשילה לכדי עסקה. לפני פחות מחודש חתם סבע על חוזה חדש בשורות מכבי נתניה שאמור היה להשאירו בקבוצה לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר, אולם לאחרונה הסיר בעלי נתניה אייל סגל את ההתנגדות למעבר של החלוץ לקבוצה אחרת בישראל, ובאר שבע קפצה על המציאה.

סבע (25), תוצר מחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, החל את קריירת הבוגרים במכבי תל אביב כחלק ממהפכת הצעירים של המאמן דאז מוטי איוניר, אולם מיעט לשחק והושאל להפועל באר שבע בינואר 2012. משם המשיך לאפיזודה קצרה בבני סכנין, עד שפרץ לתודעה במדי מכבי פתח תקוה בעונת 2013/14, בה הראה ניצוצות והיה שותף להעפלה לחצי גמר הגביע. את הקפיצה הגדולה עשה סבע במכבי נתניה, אליה הצטרף לקראת עונת 2014/15. לשיאו הוא הגיע כאמור בעונה שעברה עם 24 שערים ושבעה בישולים, שסידרו לו גם הופעת בכורה בנבחרת ישראל הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully