וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ז'איר אמאדור אמור לפתוח מול נתניה, ניסיון להכשיר את סבוריט

20.9.2018 / 8:37

הבלם שנפצע בכתפו לפני קצת פחות מחודש ככל הנראה ישוב להרכב של איביץ', המגן לא יהיה כשיר לשבת אך במועדון מקווים שישוב לגמר גביע הטוטו. דור פרץ יפתח, התלבטות בין גלזר וגולסה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי מנוחת יום הכיפורים, תחזור הערב (חמישי) מכבי תל אביב להתאמן לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. ז'איר אמאדור שעדיין לא שב לסגל מאז הפציעה בכתפו לפני כחודש במשחק מול מכבי חיפה, התאמן לפני החג בצורה מלאה והוא אמור לשוב להרכב. שיפור חל במצבו של אנריק סבוריט שהיה פצוע ברגלו, אבל הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק מחרתיים.

במכבי תל אביב יודעים כי מצפה להם סדרה של שלושה משחקים מאוד משמעותיים: בשבת מול מכבי נתניה, ביום רביעי בגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה ובמחזור שלאחר מכן הדרבי התל אביבי. ספק אם אופיר דוידזאדה יוכל לשחק את כל שלושת המשחקים ולכן מנסים להכשיר את סבוריט כדי שיחזור לגמר גביע הטוטו בעוד פחות משבוע.

דור פרץ שלא היה בסגל במשחק האחרון מול הפועל רעננה כיוון שקיבל מנוחה אחרי משחקי נבחרת ישראל, אמור לחזור להרכב בשבת. נראה כי ההתלבטות בקישור תהיה בין דן גלזר לאייל גולסה ולפי ההחלטה של ולדאן איביץ', יוצב גם פרץ, שיכול לשחק כקשר אחורי וגם כקשר אמצע קדמי יותר, כפי ששיחק בטרנר מול הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

עמנואל בואטנג: "אני יכול להגיע להישגים גדולים עם הפועל תל אביב"
בן ריינסטרה: "סירבתי להפועל באר שבע כי זו עיר באמצע המדבר"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי תל אביב ז'ואן אמאדור. ברני ארדוב
ישוב אחרי קרוב לחודש? אמאדור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully