וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מתרגש לקראת ליגת האלופות, המפעל האהוב עליי"

הכוכב הפורטוגלי מתכונן לפתיחת העונה מול ולנסיה (ד', 22:00, ערוץ 5+), דיבאלה בספק. ריאל מדריד מתחילה את מסע ההגנה על התואר מול רומא (22:00, ערוץ הספורט), מנצ'סטר סיטי מול ליון

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
המפעל האהוב עליו. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

ליגת האלופות 2018/2019 תצא לדרך הערב (שלישי), אבל גם מחר מחכה לנו מנה הגונה של משחקים. בבית ה', באיירן מינכן נוסעת לליסבון ותשחק מול בנפיקה, אייאקס מארחת את א.א.ק אתונה. בבית ו' מנצ'סטר סיטי פוגשת את ליון, שחטאר דונייצק את הופנהיים. בבית ז', האלופה בשלוש השנים האחרונות תתחיל במסע ההגנה על התואר כשתארח את רומא, ויקטוריה פלזן פוגשת את צסק"א מוסקבה. בבית ח' והאחרון, יובנטוס מחוזקת במלך הבלתי מעורער של המפעל יוצאת למשחק חוץ מאתגר במסטאייה מול ולנסיה, מנצ'סטר יונייטד מתארחת אצל יאנג בויז.

עוד בנושא
יורגן קלופ: "אני אוהב אתגרים גדולים כי יש לי קבוצה ממש טובה"
נאסר חלאיפי: "יש לנו את המאמן הטוב בעולם"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. רויטרס
לא עברו את משוכת חצי הגמר כבר חמש שנים. תומאס מולר/רויטרס

בית ה'

בנפיקה - באיירן מינכן (22:00, 5 LIVE)

האלופה הגרמנית לא הניפה את הגביע בעל האוזניים הגדולות, ולאחר שש עונות רצופות בהן סיימה בפסגת הבונדסליגה, המפעל האירופי הפך להיות המטרה העיקרית. באיירן מעולם לא הפסידה לבנפיקה בליגת האלופות ורוצה לשמור על המאזן הנקי מולם. לגרמנים שלוש נצחונות בשלושת משחקי הליגה הראשונים. מנגד, לפורטוגלים מטרת על אחת: למחוק את זכר העונה שעברה בליגת האלופות, לאחר שסיימו קמפיין מביך של שישה הפסדים ומאזן שערים 14:1. פתיחה לא פשוטה מול באיירן, אך בביתם הם עוד לא הפסידו העונה ועומדים על מאזן חיובי של שלושה נצחונות ותיקו בודד.

אייאקס - א.א.ק אתונה (19:55, ערוץ הספורט)

מפגש בין שתי קבוצות שעלו לתחרות דרך שלב הפלייאוף. ההולנדים נאלצו לעבור שלב נוסף, ועשו זאת די בקלילות כשהם מסיימים את קמפיין ההעפלה שלהם עם הפרש שערים חיובי של תשעה שערים. במסגרת הליגה, אייאקס פתחה את העונה בצורה טובה כשהיא מנצחת את ארבעת המשחקים האחרונים שלה כשהיא סופגת שער אחד בלבד. היוונים לא אוהבים לנסוע להולנד ומחזיקים במאזן עגום בארץ האוראנג' של חמישה הפסדים.

עוד באותו נושא

הדייט הלוהט של מסי: יוכין על המפגשים המרתקים בשלב הבתים בליגת האלופות

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רוצים לעשות את קפיצה המדרגה גם באירופה. סרחיו אגוארו/רויטרס

בית ו'

מנצ'סטר סיטי - ליון (22:00, 5 GOLD)

פפ גווארדיולה יודע שאחרי האליפות בעונה שעברה, העיניים במנצ'סטר נשואות למפעל היוקרתי מכולם. הסיטיזנס קיבלו בית יחסית נוח ואמורים לסיים אותו במקום הראשון, בדיוק כפי שעשו בשנתיים האחרונות במאזן מצוין של 16 נקודות משישה משחקים. את העונה בפרמיירליג המשיכו התכולים בדיוק היכן שעצרו בשנה שעברה, כשהם מציגים כדורגל איכותי ומשכנע. הצרפתים לעומתם קצת מדשדשים ואחרי חמישה מחזורי ליגה עומדים על קצת פחות מ-50% הצלחה, קרי שבע נקודות בלבד.

שחטאר דונייצק - הופנהיים (19:55,ערוץ 5+)

האוקראינים הפכו לחברים קבועים בליגת האלופות בעשור האחרון, כשבחמש השנים האחרונות הם מעפילים גם שלוש פעמים לשלב שמינית הגמר. בעונה שעברה הציגו קמפיין מצוין, הדיחו את נאפולי ואף ניצחו את מנצ'סטר סיטי. הופנהיים עורכת את הופעת הבכורה שלה במפעל, לאחר שבעונה הקודמת היו קרובים להעפלה, אך הודחו בשלב הפלייאוף האחרון. בעונה שעברה התרסקו הגרמנים בליגה האירופית כשהם משיגים נקודה בודדת במשחקי החוץ שלהם.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
בלי לשים לב, מקום רביעי ברשימת הכובשים בכל הזמנים. קארים בנזמה/רויטרס

בית ז'

ריאל מדריד - רומא (22:00, ערוץ הספורט)

הבלאנקוס פותחים עונה נוספת במפעל האהוב עליהם והם רוצים להמשיך לכתוב את ההיסטוריה, רק הפעם ללא כריסטיאנו רונאלדו. החבורה של ג'ולן לופטגי מתחברת יפה מתחילת העונה, למרות התיקו המאכזב בסוף השבוע מול אתלטיק בילבאו. האחריות על כיבוש השערים העונה עברה לגארת' בייל וקארים בנזמה, ובהתבסס על הנתונים שלהם במפעל, לאוהדים של מדריד לא צריכה להיות סיבה לדאגה, כשהצרפתי נמצא במקום הרביעי בטבלת כובשי כל הזמנים עם לא פחות מ-56 שערים. בצד השני, רומא מגיעה בכושר ירוד למשחק הקשה בסנטיאגו ברנבאו. פתיחת עונה מגומגמת לחניכיו של אוזביו די פרנצ'סקו שמה אותם במקום התשיעי בלבד אחרי ארבעה מחזורים. הרומאים שואפים לשחזר את העונה האדירה שהייתה להם בשנה שעברה, כשהיו פסע מלהדיח את ליברפול ולעלות לגמר.

ויקטוריה פלזן - צסק"א מוסקבה (22:00, 5 LIVE)

הופעה שנייה ברציפות בליגת האלופות לצ'כים שפוגשים את הרוסים בתקופת התאוששות. אחרי שפתחו את העונה בהיסוס, בשני המחזורים האחרונים מחזיקה צסק"א במאזן שערים 0:7. בעונה שעברה ניצחו הרוסים שניים מתוך שלושת משחקי החוץ שלהם באירופה. עם זאת, פלזן חזקה בביתה, וניצחה את חמשת משחקיה האחרונים בבית במסגרת אירופית, כשהיא כובשת שני שערים לפחות בכל אחד מהמשחקים.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
פול פוגבה/GettyImages

בית ח'

יאנג בויז - מנצ'סטר יונייטד (22:00, 5 LIVE)

העסק במנצ'סטר יונייטד מתחיל להתחבר, כך נראה. הנצחון המשכנע השבוע מול ווטפורד בוויקראג' רואד הכניס הרבה בטחון בשדים האדומים שרוצים לפתוח את המסע האירופי שלהם עם שלוש נקודות. שוויץ לא האירה פנים ליונייטד לאחרונה, כשהפסידה לבאזל 1:0 בעונה שעברה. יאנג בויז מגיעים בכושר נפלא, אחרי שניצחו את ששת המשחקים הראשונים שלהם העונה בליגה והם במקום הראשון בטבלה.

ולנסיה - יובנטוס (22:00, 5+)

הנה הוא בא. כריסטיאנו רונאלדו, השליט הבלתי מעורער של ליגת האלופות מתחיל עוד עונה, הפעם במדיה של הגברת הזקנה. הפורטוגלי שעומד בראש טבלת המבקיעים בכל הזמנים, רוצה לסיים עוד עונה כמלך השערים ולהצליח להביא ליובה את התואר בו היא כל כך חושקת ולא זכתה בו כבר 22 שנים. "אני מתרגש לקראת העונה החדשה בליגת האלופות, זה המפעל האהוב עליי", אמר רונאלדו. ולנסיה תנסה להפתיע ולסבך את הביאנקונרי כבר בשלב מוקדם בבית, ובמסטאיה זה בהחלט אפשרי מבחינתה. האיטלקים אמנם ניצחו את ארבעת המשחקים הראשונים שלהם העונה וניצבים בראש הטבלה, אך לא מציגים יכולת משכנעת במיוחד. מנגד, ולנסיה עוד לא ניצחה העונה ובמאזנה אחרי ארבעה מחזורים ארבע נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully