וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמינו עדיין בספק לפ.ס.ז'. נאסר אל חלאיפי: "יש לנו את המאמן הטוב בעולם"

הכוכב הברזילאי של ליברפול שנפגע בעינו בליגה עדיין בספק למשחק ליגת האלופות נגד פ.ס.ז' (שלישי, 22:00). מנגד, נשיא אלופת צרפת פרגן לתומאס טוכל והכריז: "נוכל לספק משחק טוב"

אתר רשמי

ליברפול ופ.ס.ז' משלימות את ההכנות לקראת העימות הגדול ביניהן במחזור הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות (שלישי, 22:00). רוברטו פירמינו שנפגע בעינו לאחר מפגש עם יאן ורטונגן מטוטנהאם עדיין בספק למשחק מול אלופת צרפת. לאחר שעבר סדרת בדיקות, ניסה הברזילאי להרגיע את אוהדי ליברפול ואמר: "אני בסדר גמור. העין שלי בסדר. אני מקווה לראות את כולכם במגרש בקרוב".

מנגד, בשורות הקבוצה מעיר האורות שוררת אופטימיות לקראת המשחק. קיליאן אמבפה שנעדר ממשחק הליגה של פ.ס.ז' ביום שישי מול סנט אטיין (0:4) בשל הרחקה אמר לקראת ההגעה לאנפילד: "זה מושלם לפתוח את המסע האירופי במפגש מול יריבה גדולה באצטדיון כמו אנפילד. כמובן שליברפול היא היריבה שלנו על העלייה לשלב הבא ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו חיובי". יש לציין כי הבית של שתי היריבות כולל גם את נאפולי ואת הכוכב האדום בלגרד.

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריס סן ז'רמן, התייחס אף הוא למשחק ואמר": "אני בטוח שנוכל לעשות את ההתאמות ולספק משחק טוב נגד ליברפול. אנחנו יודעים שלא יהיה קל, זה מגרש קשה וליברפול הגיעה לגמר ליגת האלופות האחרון. אבל יש לנו סופר-קבוצה ואת המאמן הטוב בעולם".

עוד בנושא
איטליה: צמד בכורה לכריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס, רק 1:1 למילאן
צרפת: בורדו סיימה ב-3:3 מלהיב מול נים במשחק החזרה של ריקרדו
אנגליה: ניצחון בכורה לווסטהאם, 1:3 בחוץ על אברטון

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
ישחק מול פ.ס.ז'? פירמינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully