וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון בכורה לווסטהאם, 1:3 בחוץ על אברטון

אחרי שהפסידה את כל ארבעת מחזורי הפתיחה, הקבוצה של פלגריני נהנתה מצמד של ירמולנקו ושער של ארנאוטוביץ' כדי לקחת נקודות בכורה ולהיחלץ מהקרקעית. 0:1 לוולבס בבית על ברנלי

מחזור 5מחצית15/09/2018
בורנמות'
    0
      לסטר סיטי
      ראול חימנס וולבס. רויטרס
      0:1 קטן ומתוק. שחקני וולבס חוגגים עם ראול חימנס/רויטרס

      שני משחקים בלבד נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור החמישי בפרמיירליג. במשחק הראשון וולבס העולה החדשה ניצחה 0:1 את ברנלי. אחרי ארבעה הפסדים בארבעה מחזורים, ווסטהאם השיגה ניצחון בכורה עם 3:1 בחוץ על אברטון.

      אנדריי ירמולנקו ווסטהאם. רויטרס
      סוף סוף קצת חיוכים בווסטהאם. ירמולנקו אחרי השער שלו/רויטרס

      אברטון - ווסטהאם 3:1

      אחרי פתיחת עונה איומה שכללה ארבעה הפסדים בארבעה מחזורים, ווסטהאם סוף סוף יכולה קצת לחייך אחרי ניצחון מפתיע מאוד בגודיסון פארק מול אברטון היומרנית. אנדריי ירמולנקו שחקן החיזוק האוקראיני שהגיע מדורטמונד פרע שטרות ראשונות עם צמד כבר במחצית הראשונה. ירמולנקו דחק מקרוב בדקה ה-11, אבל בדקה ה-31 הוא כבש שער יפהפה כשתעתע בשני שחקני הגנה וסובב בשמאל לפינה הרחוקה. גילפי סיגורדסון צימק לפני ההפסקה עם נגיחה עוצמתית, אבל מרקו ארנאוטוביץ' הבטיח את הניצחון עם בעיטה מקרוב בדקה ה-61. למרות שאגרה נקודות ראשונות העונה, ווסטהאם טיפסה מהמקום ה-20 והאחרון למקום ה-16 בעקבות הניצחון הזה. אברטון נתקעה במקום העשירי.

      ראול חימנס וולבס. רויטרס
      שער ניצחון. ראול חימנס/רויטרס

      וולבס - ברנלי 0:1

      ניצחון קטן ומתוק לעולה החדשה והמושבה הפורטוגלית של של נונו אספריטו שטיפסה למקום התשיעי בפרמיירליג. ראול חימנס החלוץ המקסיקני כבש את שער הניצחון בדקה ה-61 אחרי שהמשיך מקרוב כדור רוחב של דוהרטי. ומה עם ברנלי? היא ממשיכה בפתיחה הגרועה שלה וזה היה ההפסד הרביעי בחמישה משחקים, הפתיחה הכי גרועה לליגה מאז 1927/28, אז היא פתחה עם חמישה הפסדים מחמישה מחזורים.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully