וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "עדיין מוקדם לדבר על תארים"

17.9.2018 / 21:49

הפועל חולון פתחה עונה בערב גאלה מסורתי, השחקן הותיק ניסה להנמיך ציפיות. דן שמיר: "רוצים להצליח יותר באירופה". עמית שמחון: "אחת המטרות שלי בקריירה הייתה להגיע לקבוצה גדולה שמשחקת באירופה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חולון ערכה הערב (שני) ערב גאלה מיוחד לקראת פתיחת עונת 2018/19 במסעדת הסילו הסמוכה לאולם. הסגולים, שזכו בעונה שעברה בתואר מחזיקת הגביע והפסידו בגמר הפיינל פור, בנו גם העונה קבוצה חזקה, וישתתפו בשלב הבתים של ליגת האלופות זו השנה השנייה ברציפות.

"זו תהיה קבוצה אחרת מכל הקבוצות שהיו בהפועל חולון", אמר דן שמיר, "המערכת שלנו בגדילה אחרי שני גמרים בעונה שעברה ותואר אחד. אנחנו מקווים לעשות עונה טובה באותה מידה. אנחנו רוצים להצליח יותר באירופה. בעונה שעברה הייתה לנו קבוצה מוכשרת, אבל לא תמיד מסודרת כמו שכולם יודעים. לפחות על פניו נראה שהעונה נהיה קבוצה יותר הגיונית, מקווה שגם נהיה מנצחים".

"זו לא ממש קבוצה חדשה. נכון שרק שלושה שחקנים נשארו אצלנו אבל החזרנו למועדון את קאליף וואייט, דריון אטקינס, רועי הובר ואת עמית שמחון אני מכיר מצוין מהתקופה שאימנתי אותו באילת ובנבחרת. יש לנו רצון לעשות עונה אירופית יותר טובה. בשנה שעברה זו הייתה טבילת אשר ראשונה שלנו. הקבוצה שלנו אז הייתה יותר מותאמת לליגה הישראלית ולא לאירופה. מקווה שעשינו את ההתאמות שלנו מבחינת העומק והסייז".

עוד בנושא
איגוד הכדורסל אישר: ליגת העל תגדל ל-14 קבוצות בעונת 20/21
מאיר טפירו: "רוצה לשנות את החשיבה של המועדון מהישרדותי ללגיטימי"
ננו גינזבורג ונבחרת צ'כיה חגגו כל הלילה: "זה הישג אדיר"

שחקני הפועל חולון: קורי וולדן (מימין), ג'ייבון פינקסטון שון ג'ונס, טי ג'יי קליין, קאליף וואייט. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חולון בערב הגאלה/יוסי ציפקיס

הפורוורד גיא פניני אמר באירוע: "יש תחושה שהתאקלמתי מאוד מהר. זה לא רק תחושה, זה מה שקרה באמת. אחת הסיבות העיקריות זה כי הצלחנו בשנה שעברה. עשינו עונה גדולה. היום אנחנו מתחילים רשמית את העונה וכולנו מתרגשים באמת. יש אווירה באמת טובה סביב המועדון. זה עדיין מוקדם כדי לדבר על תארים, אבל הקבוצה פה נבנתה טוב ויש כלים טובים כדי להצליח. יש המון שחקנים חדשים. נצטרך לבנות לאט לאט את הדברים".

עמית שמחון היה אחד משחקני הרכש הבולטים של חולון הקיץ והוא כבר מרגיש בבית: ""זה מוקדם מדי לדבר על מטרות, אבל ברור שאנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר. נתקדם צעד צעד, נראה איפה אנחנו עומדים ונעשה את המקסימום ממה שקיים. אחת המטרות שלי בקריירה הייתה להגיע לקבוצה גדולה שמשחקת גם באירופה. לשחק פעמיים בשבוע זה משהו שהיה חשוב לי לעשות. אנחנו מרגישים טוב. עברנו כמה משחקי הכנה וקשה לדעת מה יהיה. שיחקנו עם הרכבים חסרים. מתחיל להיות חיבור טוב ואני מאמין שאירופה תוסיף לנו הרבה".

בחולון מתאמנים בחודש האחרון בסגל חסר, לאחר שהפורוורד דקוואן ג'ונס טרם הצטרף. השחקן סיים בימים האחרונים את השתתפותו בליגה הסינית השנייה, וצפוי לחבור לאימוני הסגולים, כשלאחר מכן צפויה להתקבל החלטה מי מבין שחקני הפנים ייחתכו ולא יפתחו את העונה בסגול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
דריון אטקינס/יוסי ציפקיס
קורי וולדן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
קורי וולדן/יוסי ציפקיס
גיא פניני שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
גיא פניני/יוסי ציפקיס
עמית שמחון (מימין) עם רועי הובר שחקני הפועל חולון. יוסי ציפקיס
רועי הובר ועמית שמחון/יוסי ציפקיס
דריון אטקינס שחקן הפועל חולון עם הבעלים שלמה אייזיק. יוסי ציפקיס
הבעלים שלמה אייזיק עם אטקינס/יוסי ציפקיס
רועי הובר (מימין) עם ראש העירייה מוטי ששון, גיא פניני הפועל חולון. יוסי ציפקיס
ראש עיריית חולון מוטי ששון עם השחקנים/יוסי ציפקיס
דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
המאמן דן שמיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully