וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "רוצה לשנות את החשיבה של המועדון מהישרדותי ללגיטימי"

17.9.2018 / 17:14

עירוני נס ציונה פתחה את העונה במסיבת עיתונאים רשמית לקראת ההופעה ההיסטורית במוקדמות היורופקאפ ביום שישי. המאמן נדב זילברשטיין הבטיח: "כולנו מוכנים לאתגר הזה"

שחקני עירוני נס ציונה. דני מרון
שחקני עירוני נס ציונה בתמונה קבוצתית/דני מרון

עירוני נס ציונה קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה הקרובה. הכתומים יעלו על הפרקט כבר ביום שישי הקרוב, כשיארחו במסגרת שלב המוקדמות הראשון של היורופקאפ את סודרטליה השבדית, במה שיהיה משחקם הראשון אי פעם במסגרת אירופית. גם השנה תמשיך חברת "חי מוטורס" לתמוך כספונסר ראשי בקבוצה.

"בבנייה של הקבוצה ניסינו לבנות תמהיל שישלב בין מרכיב ההמשכיות עם שחקנים שהם טעוני הוכחה וצעירים", אמר המאמן נדב זילברשטיין, "חבר'ה שיגרמו לנו לחייך ולבוא לעבודה כשאנחנו נהנים. זה ספורט שאם אתה נהנה בעשייה בו אז אתה גם מצליח. כמו כל שנה אני מתחייב שהקבוצה הזאת תשחק לערכי העיר שהיא מייצגת. משחקת בשביל הקהל שלה ושמה הכל על המגרש. הצעד של אירופה היה מאוד מבורך, מועדון צריך לשאוף ולהתפתח, ניסיון אירופי, הן ברמת המועדון, וגם ברמת השחקן הישראלי, הוא מאוד חשוב".

עוד בנושא:

לאן נעלם מאמן הנבחרת לשעבר ארז אדלשטיין?
אור שקדי יצא אופטימי לגבי עתיד הכדורסל למרות הפסדי הנבחרת
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

טל דן שחקן עירוני נס ציונה עם מנכ"ל מאיר טפירו. דני מרון
טפירו וטל דן/דני מרון

לקראת המפגש מול הקבוצה השבדית הוסיף המאמן: "המשחק בשישי הוא אתגר. כולנו מוכנים ונכונים לאתגר הזה. המשחק מגיע בשלב מאוד מוקדם של ההכנה, גם חסרים לנו שני שחקנים שהם שחקני נבחרת ואני אוהב את ההכנה הזאת. ההכנה הזאת שמה את הקבוצה בסיטואציות שקבוצות עוברות אחרי כמה חודשים. זה יעזור לנו להתקדם. הקבוצה השבדית היא אם הרבה ניסיון באירופה, משחקת שש או שבע שנים ברציפות במפעלים של פיב"א. קבוצת קליעה מצוינת עם גודל טוב, עם מאמן שרץ איתם הרבה שנים וגרעין שרץ כמה שנים, ככה שיש קווי דמיון בין שתי הקבוצות. יהיה משחק עם הרבה התרגשות, אנשים יחפשו עוד את הדרך שלהם. נעשה את הכל כדי לנצח את צמד המשחקים".

קפטן הקבוצה טל דן: "בתור ילד שגדל במועדון, אני מתרגש להתחיל את העונה התשיעית שלי במועדון. זה היה חלום שלי לשחק בליגת העל. המטרה הראשונה שלנו העונה מתחילה ביום שישי, תראו קבוצה רעבה שנלחמת שתנשך את כל מי שיבוא לפה".

מי שמונה לתפקיד המנכ"ל העונה הוא שחקן העבר מאיר טפירו: "נס ציונה יכולה להיות עיר הכדורסל של ישראל. זאת עיר קטנה עם הרבה ילדים שמשחקים כדורסל, כמעט 1,400 ילדים. אין אח ורע לכמות כזאת של ילדים ביחס לכמות האוכלוסיה. מקווה שיימצא התקציב לזה. אני רוצה לשנות את החשיבה של המועדון מהשרודתי ללגיטימי. צריך לשאוף הכי גבוה שאפשר, עם המשכיות של שחקנים ואנשים במועדון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. דני מרון
נדב זילברשטיין/דני מרון

יו"ר המועדון יניב מזרחי סיכם: "זה אירוע די מרגש בשביל המועדון, וגם לי ברמה האישית. רוצה להודות לראש העיר שלנו יוסי שבו שבלעדיו לא היה קיים כדורסל בנס ציונה. הוא מסיים את תפקידו בקרוב ונמצא את ההזדמנות להודות לו על כל מה שעשה בשביל המועדון הזה. נס ציונה הפכה לעיר של כדורסל, ואנחנו רוצים להפוך לעיר הכדורסל של ישראל. יש פה אחוזי השתתפות בכדורסל שזה לא משהו נורמלי בישראל, אנחנו האגודה החמישית או השישית מבחינת מספר הילדים במחלקת הנוער בכל איגוד הכדורסל.

"הצבנו לעצמנו שלוש מטרות - לעלות לשלב הבתים ביורופקאפ. נרשמנו כי אנחנו רוצים להתפתח ולצמוח, ואני מקווה שהממשיך של יוסי שבו יקיים את התוכניות שלו לגבי האולם שאנחנו מייחלים לו. מטרה שנייה זה למצב את המועדון ולהמשיך לתקוע יתד בליגת העל. המטרה השלישית זה לפתח ולתת במה לשחקן הישראלי, אנחנו נוהגים להחתים הרבה שחקנים ישראלים. חשוב לנו מאוד שהשחקן הישראלי יצליח אצלנו".

הסגל של נדב זילברשטיין כולל נכון לעכשיו שני שחקנים פצועים - אלישי כדיר, שייעדר לפחות למשך חודשיים נוספים מהמגרשים, והסנטר ג'ראלד לי שפצוע בשבועות האחרונים אך לא ברור מתי יוכל לשוב. מלבד השניים כולל הסגל של הכתומים את הקפטן טל דן שממשיך לצד גולן גוט, דקוואן קוק, רביב פיטשון, גארי בראון-רמירס ושחקני הרכש כריס דואו, עודד ברנדווין, מיקל גלאדנס, דניאל איידן ויניב סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully