וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל אישר: ליגת העל תגדל ל-14 קבוצות בעונת 20/21

17.9.2018 / 17:45

האיגוד אישר מהלך דרמטי להגדלת ליגת הכדורסל בשתי קבוצות נוספות החל מבעוד שנתיים. במקביל אישר האיגוד, לאחר סאגה ארוכה, את המשך כהונתו של יו"ר איגוד השופטים גוני צחר

קובי אליהו

הנהלת איגוד הכדורסל אישרה היום (שני) את מעבר ליגת העל ל-14 קבוצות. המהלך צפוי להתבצע בעוד שנתיים, החל מעונת המשחקים 20/21. מדובר במהלך המגדיל את מספר הקבוצות בליגת העל לאחר שנים רבות של קיבעון. יש לציין כי במנהלת הליגה התנגדו משך זמן רב למהלך, אך כשהבינו כי בהנהלת האיגוד יש רוב למהלך התעקשו כי זה ייצא לפועל רק בעוד שנתיים ולא בעונה הקרובה. בכך השיגו במנהלת ניצחון קטן.

ממנהלת הליגה נמסר: "בהמשך להודעת איגוד הכדורסל על הגדלת הליגה, ברצוננו לעדכן כי כל החלטה על שינוי כמות הקבוצות בליגת העל כרוכה בהסכמה מלאה של מנהלת הליגה. להבנתנו על פי החלטת האיגוד הגדלת הליגה כפופה לכך כי הקבוצות העולות מהליגה הלאומית יעמדו בתנאי כניסה לליגת העל כפי שמופיעים בתקנון המנהלת ובכך כי יגדל תקציב המנהלת ולא תהיה פגיעה כלכלית בקבוצות ליגת העל ובכל מקרה יתקיימו דיונים בנושא אשר תלויים בהסכמה מלאה של שני הצדדים. המנהלת תברך כל החלטה שתתמוך בכדורסל הישראלי ובכדורסלן הישראלי".

בנוסף אישרה הנהלת האיגוד בתום סאגה ארוכה את המשך כהונתו של יושב ראש איגוד השופטים גוני צחר. כשיתר חברי ההנהלה של איגוד השופטים נבחרו כפי שהמליצה הוועדה שהוקמה לצורך עניין זה. כזכור, חלק מחברי הנהלת איגוד הכדורסל התלוננו על אי סדרים בהליך המינוי. לצורך אישור המשך הכהונה הגיע היום לישיבת ההנהלה יו"ר הוועדה, השופט בדימוס עודד מודריק שהסביר את ההליך ואת אופן ההתנהלות של הבחירה.

עוד בנושא
מאיר טפירו: "רוצה לשנות את החשיבה של המועדון מהישרדותי ללגיטימי"
לנצח, גם אם מפסידים: על השבוע המוצלח של הכדורסל הישראלי
תומר גינת: "מבטיח ללמוד מזה". בנבחרת מרגיעים: "ההפסד ממש לא עליו"
רמי הדר: "הפועל באר שבע היא אחד האתגרים המעניינים בכדורסל הישראלי"
"חוסר השקיפות והסתרת המידע מעלים ריחות לא נעימים בלשון המעטה"

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
עוד שתי קבוצות בליגה. יושב ראש האיגוד עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully