וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "הפועל באר שבע היא אחד האתגרים המעניינים בכדורסל הישראלי"

16.9.2018 / 18:03

העולה החדשה ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה ההיסטורית בליגת העל. המאמן יודע: "אם נעשה פלייאוף זה יהיה הישג". הבעלים כפיר ארזי: "רוצים לתקוע יתד בליגה". הגארד לוסיאנו פארודי יעזוב ולא יפתח את העונה

בני בן סימון

הפועל באר שבע/בני שמעון, העולה החדשה לליגת העל, ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה ההיסטורית של הקבוצה בליגת העל. האדומים ביצעו עם העלייה מהלך מפתיע כשנפרדו מהמאמן שהעלה את הקבוצות לליגת העל יניב בורגר ומינו במקומו את רמי הדר ששב לליגת העל אחרי עונה בליגה הרומנית. בבאר שבע כבר צפויים לבצע שינוי בסגל הנבנה, כשלוסיאנו פארודי האורוגוואי שהגיע למועדון קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות אחרי שלא הרשים באימונים ובמשחקי ההכנה ובמקומו צפוי להגיע רכז אחר.

"אני שמח להיות פה", אמר המאמן רמי הדר, "אני רואה בהפועל באר שבע/בני שמעון את אחד האתגרים הכי מעניינים בכדורסל הישראלי היום. מצאתי פה רעננות, משהו קצת שונה מהנוף הרגיל והרבה רצון טוב ואמונה. יש פה מתקן טוב והוייב סביב הקבוצה טוב מאוד. חיפשנו שחקנים עם IQ כדורסל גבוה, אנשים בעלי אישיות ועמוד שדרה ושחקנים עם אוריינטציה קבוצתית. מהתחושות שלי הן שאנחנו בכיוון. בדרך כלל עולות חדשות עושות דברים קצת שונים מהכיוון שאנחנו הלכנו אליו. אני מקווה שנצליח לשחק כדורסל אינטנסיבי ואגרסיבי, השאיפה שלי היא שנשחק מהר וביחד. הפוטנציאל הזה קיים, אני מאוד מאמין בסגל השחקנים שנמצא ואני מאחל לנו ולכם שנה טובה".

עוד בנושא

לאן נעלם ארז אדלשטיין?
הכנה: הפועל אילת ניצחה את הפועל תל אביב 75:78
הפועל גלבוע/גליל: גרג וויטינגטון צפוי לחתום לעונה הקרובה

רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע כדורסל,. בני בן סימון
"אנחנו בכיוון". הפועל באר שבע פותחת עונה/בני בן סימון

על העונה החולפת, אותה בילה ברומניה: "עבדתי שם כל העונה, פרט לחודש ושבוע שנעדרתי מסיבות טכניות של ויזה. אני יכול לומר שנהניתי ואני ממליץ לכל מי שיכול לעשות את זה, כי זו תרבות אחרת. הכדורסל ברמה פחות טובה, אבל היה לי מאוד מעניין ושונה. זה מרחיב אופקים וגם אהיה כנה איתכם: הייתי זקוק ליציאה הזו אחרי העונה שלפניה. הסיבה הראשונה שבגללה חזרתי לארץ הייתה משפחתית. רוב העונה ברומניה הייתי לבד ורציתי לחזור לארץ. זה הפרויקט הכי מעניין היום בכדורסל הישראלי. אם נעשה פלייאוף זה יהיה הישג, אבל אנחנו בהחלט מכוונים לשם וזה אפשרי. אין ספק שעברתי שנה לא פשוטה, אבל אני אוהב את העבודה הזו ואת האינטראקציה עם השחקנים. אני נהנה ממה שאני עושה וזה יותר חשוב מהכל".

הקפטן אוהד כהן, שמשחק בקבוצה עוד מהליגה הארצית: "הגשמתי חלום ילדות קטן שישב לי בראש כששיחקתי בליגה השנייה. אני שמח שאנחנו כאן, הגיע הזמן כי מגיע לעיר הזו. עברנו דרך מאוד ארוכה כדי להגיע ליום הזה בליגה של הגדולות. אני מקווה ומאמין שנעשה עונה טובה. יש לנו קבוצה של גברים, כל מי שסביבנו מאוד חיובי ומאמין בקבוצה הזו וגם השחקנים מאמינים אחד בשני - זה הדבר הכי חשוב כדי להצליח".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע, כדורסל. בני בן סימון
"ברומניה היה מעניין ושונה". רמי הדר/בני בן סימון

היו"ר והבעלים, כפיר ארזי: "אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגה. אני מקווה שנעמוד ביעדים החדשים שהצבנו לעצמנו, אחרי שעלינו מליגה ב' לליגת העל". על החלפת המאמנים בקיץ: "ליניב בורגר יש זכויות גדולות מאוד בעלייה לליגת העל, הוא מאמן טוב שעשה הרבה בשביל המועדון, אבל החלטנו השנה ללכת בכיוון אחר. התקציב בנוי מתמיכה של העירייה, המנהלת ועוד 2-3 ספונסרים גדולים ותמיכה של עוד 35 אנשי עסקים מקומיים".


"אנחנו שמחים מבחינתנו לעשות היסטוריה", אמר המנכ"ל תומר ירון, "זו פעם ראשונה שלאיזור הנגב יש נציגה בליגה הראשונה. זה דבר חשוב מאוד לכדורסל והמועדון הזה הגשים איזשהו חלום. המטרה הבאה שלנו, ואנחנו מקווים שנשיג אותה כבר העונה, היא לתקוע יתד בליגה הזו. מטרת המשנה היא להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להודות לגופים שנמצאים סביבנו ותורמים לנו את המעטפת: עיריית באר שבע, מועצה אזורית בני שמעון שהם שותפים שלנו לדרך כמעט מתחילתה, בית ההשקעות אלטשולר שחם שמלווה אותנו עוד מהארצית ורבים וטובים מהקהילה העסקית פה באיזור, בזכותם אנחנו כאן. חברת 'כיוונים' וצוות היכל הקונכיה שעושים במלאכה כדי שנרגיש בנוח ונקבל את התנאים הכי טובים. בימים אלו משודרג היכל הקונכיה כדי להתאים אותו לליגה. אנחנו בקצב מכירה של כ-1,000 מנויים, השיח המקומי סביב הקבוצה טוב, מדברים עלינו והרווחנו את זה ביושר".

כפיר ארזי, הבעלים של הפועל באר שבע. בני בן סימון
"לתקוע יתד בליגה". ארזי/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully