וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: גרג וויטינגטון צפוי לחתום לעונה הקרובה

16.9.2018 / 11:40

הפורוורד האמריקאי (25, 2.03) שמעולם לא שיחק באירופה, צפוי להיות מי שיחליף את קאדים ג'ק שישוחרר מהקבוצה הצפונית אחרי תקופה קצרה. במהלך קריירת התיכונים שלו נעדר שנתיים ממשחק פעיל

one

הפועל גלבוע/גליל צפויה להחתים את הפורוורד גרג וויטינגטון ששיחק לאחרונה בליגה הראשונה ביפן. הקבוצה של אריאל בית הלחמי הגיעה להבנות על שחרורו של קאדים ג'ק מהקבוצה, לאחר תקופה קצרה בלבד של אימונים, והפורוורד שמעולם לא שיחק באירופה צפוי להחליפו ולהצטרף לקבוצה לקראת גביע ווינר.

וויטינגטון (25, 2.03) היה נחשב לפוטנציאל גדול בתיכונים וגויס לג'ורג'טאון כדי להחליף בסופו של דבר את אוטו פורטר. אחרי עונה ראשונה פושרת, פתח את עונתו השנייה נהדר, אך בינואר 2013 הושעה בעקבות בעיות בלימודים. את עונת 2013/14 הוא החמיץ בשל פציעה בברך, ושוחרר מההויאס כשהוא אמור לעבור לאוניברסיטת ראטגרס של אדי ג'ורדן. אלא שוויטינגטון החליט לא להצטרף למכללה, ולא הסביר מדוע. את עונת 2014/15 העביר באימונים עם קבוצת הפיתוח ווסצ'סטר ניקס, אך לא שיחק, ולמעשה לא דרך על הפרקט במשך שנתיים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הכנה: הפועל אילת ניצחה את הפועל תל אביב 75:78
פיני חוזז: "קיבלנו תחושה שיש החלטה לחסל את הכדורסלן הישראלי"

שחקן סידני קינגס גרג וויטינגטון. GettyImages
גרג וויטינגטון באוסטרליה/GettyImages

בקיץ 2015 התאמן לקראת הדראפט והרשים במדי אינדיאנה, אך לא נבחר בסופו של דבר. יכולת טובה במדי מיאמי סידרה לו חוזה למחנה האימון, אך הוא שוחרר מההיט לפני פתיחת העונה. בסופו של דבר חתם בסיו פולס מליגת הפיתוח, רשם 13.5 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק, וסייע לקבוצה לזכות באליפות ליגת הפיתוח. בקיץ הפתיע כשבחר לא לשחק בליגת הקיץ והתאמן עם ויקטור אולדיפו וג'רמי גראנט במקום זה. את עונת 2016/17 העביר בסידני קינגס מהליגה האוסטרלית, ובעונה שעברה שיחק חצי שנה במדי הוקיאדו מהליגה היפנית ורשם 11 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

גלבוע רשמה אמש את ניצחונה הראשון בהכנה לעונה, כשגברה על הפועל באר שבע במשחק על מקומות 3-4 בטורניר על שם אודי סגל ז"ל באילת. בקבוצה מתכוננים לקראת רבע גמר גביע ווינר, שם יפגשו בעוד פחות משבועיים את מכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully