וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל אילת ניצחה את הפועל תל אביב 75:78

15.9.2018 / 21:13

אלייז'ה בריאנט קלע 27 נקודות והוביל את הקבוצה של שרון דרוקר לזכייה בטורניר המקומי על שם אודי סגל ז"ל. 18 להולמס בשורות הקבוצה של פרנקו. גלבוע/גליל סיימה במקום השלישי אחרי קאמבק וניצחון 85:88 על באר שבע

איגוד הכדורסל

הקבוצות הישראליות יפתחו באופן רשמי את עונת 2018/19 בשבוע הבא עם משחקי המוקדמות במפעלים האירופיים השונים, ובימים הקרובים ייערכו משחקי ההכנה האחרונים לקראת העונה. הערב (שבת) זכתה הפועל אילת בגמר הטורניר על שם אודי סגל ז"ל עם ניצחון 75:78 על הפועל תל אביב, שתשחק ביום שישי במוקדמות ליגת האלופות נגד שרלרואה הבלגית. גלבוע/גליל סיימה את הטורניר במקום השלישי אחרי ניצחון 85:88 על הפועל באר שבע.

seperator

הפועל אילת - הפועל תל אביב 75:78

הקבוצה של שרון דרוקר, עדיין ללא הסנטר דווין תומאס שנחת רק היום בישראל, ממשיכה להיות מושלמת, עם ניצחון נאה על הפועל תל אביב החסרה. האדומים אמנם קיבלו בחזרה את רביב לימונד, ומשחקים עם דאליס ג'וינר שרק מתאמן בשלב זה במועדון, אך הם עדיין ללא אלאדה אמינו שבנבחרת ניגריה, תומר גינת שבנבחרת ישראל ורפי מנקו שנפצע בנבחרת.

המחצית הראשונה הייתה די צמודה, עם שליטה של אילת שניצחה את הרבע הראשון 19:21 ולמחצית ירדה ביתרון 39:42. אילת ברחה בפתיחת המחצית השנייה בצורה נאה, ירדה בסוף הרבע השלישי ביתרון 55:63, ונראה היה שהיא בדרך לניצחון נוח, אך הפועל תל אביב רשמה קאמבק וכמעט כפתה הארכה אך הפסידה בסופו של דבר 75:78.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט 27, לנזל סמית' 26, יהונתן שולדבראנד 10, אבי בן שימול 6, דיוויד כהן וג'יי פי טוקוטו 4 כל אחד, פרדריק בורדיון 2.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ונתן הולמס 18, דאלאס מור וג'מאל שולר 12 כל אחד, דאליס ג'וינר וסטו דגלאס 8 כל אחד, רביב לימונד 7, ים מדר וצוף בן משה 4 כל אחד, דניאל ששון 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
האדומים כמעט כפו הארכה. לימונד/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע 85:88

ניצחון ראשון לקבוצה של אריאל בית הלחמי בהכנה אחרי שלושה הפסדים רצופים, כשבניגוד למשחקים הקודמים, אז איבדה יתרון מוקדם, הפעם רשמה קאמבק. באר שבע, נטולת לוסיאנו פארודי וחנן קולמן, שעל פי גורמים מסוימים מחפשת חיזוק בעמדת הרכז, עם הפסד נוסף. דווקא באר שבע רשמה מחצית ראשונה פנטסטית, וירדה אחרי 20 דקות ביתרון 38:57, אלא שהמחצית השנייה הייתה כולה של גלבוע, שהשתלטה על הפרקט באילת בדרך לניצחון 85:88.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'יימס קלי 22, בריאנט קרופורד 18, חואקין שוכמן 11, איאן מילר 10, שון לבנובסקי 9, נתנאל ארצי וטל קרפלס 8 כל אחד, אריאל נבון 2.

קלעו לבאר שבע: עמית גרשון 17, טראוויס ווריק 15, ג'ורדן סווינג, סטורם וורן וטיילור ברון 14 כל אחד רם אליאס-פור 6, יאיר קרביץ 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully