וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "מבטיח ללמוד מזה". בנבחרת מרגיעים: "ההפסד ממש לא עליו"

17.9.2018 / 6:42

הפורוורד, שטעה במהלך החשוב בהפסד הדרמטי לגרמניה, קיבל תמיכה מאנשי הנבחרת. ג'ייק כהן: "אנחנו משתפרים וזה מה שחשוב". גם זלמנסון אופטימי: "המשחק הזה יכול לעשות לנו רק טוב"

עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת ישראל רשמה את אחד ההפסדים המתסכלים בתולדותיה כשנוצחה אמש (ראשון) 112:98 בידי נבחרת גרמניה בלייפציג לאחר הארכה. הנבחרת של עודד קטש כבר הוליכה ב-23 נקודות במהלך המחצית השנייה לפני שהמארחת החלה בקאמבק, במהלכו עלתה ליתרון 81:88, סמוך לסיום. ישראל לא הרימה ידיים, ביצעה מהפך, ובמצב של 90:91, 0.4 שניות לסיום נשלח תומר גינת לקו כדי לסיים את המשחק. גינת קלע את הזריקה הראשונה מקו העונשין וקיבל הוראה להחטיא את השנייה אך לא פגע בטבעת, מה שנתן לגרמנים הזדמנות להוציא כדור מקו החצי, ובתום חולמנות בהגנה הישראלית ניצלו זאת כדי לכפות הארכה עם סל של מקסי קלבר.

בסיום המשחק הפרצופים במחנה הישראלי סיפרו את מה שעבר על השחקנים, שכבר ראו איך הם רושמים את אחד הניצחונות הגדולים של הנבחרת בשנים האחרונות, ולבסוף יצאו עם מפלה כואבת. גינת עצמו, הגיבור הטראגי של המשחק, צייץ במהלך הערב: "עדיף להיכשל מלחלום, מבטיח ללמוד מזה". בנבחרת ניסו לנחם את גינת בסיום: "ההפסד ממש לא עליו", אמר אחד מאנשי הנבחרת אמש, "היו שורה של דברים מוזרים שגרמו לנו לאבד את המשחק הזה, אף שחקן ספציפי לא אשם. נצטרך להסתכל על זה וללמוד".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל הפסידה 112:98 לגרמניה בתום דרמה
קטש הודה: "משחק כזה עוד לא היה לי"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

מקסי קלבר שחקן נבחרת גרמניה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הסל של מקסי קלבר/אתר רשמי, אתר פיב"א

"לצערי הפסדתי במשחקים כאלה בעבר, זה אף פעם לא כיף. צריך להסתכל על זה כאירוע שממנו לומדים", סיכם ג'ייק כהן, שקלע 23 נקודות והיה מהמצטיינים בכחול לבן, "יש לנו נבחרת צעירה, אני מקווה שנלמד מזה לקח כדי שזה לא יקרה שוב בעתיד. כשלא משחקים הרבה משחקים, אז כל משחק הופך להרבה יותר חשוב. יש לנו עדיין הזדמנות, עדיין אפשר לעשות משהו, אנחנו משתפרים וזה מה שחשוב לקבוצה הזאת. התוצאות אמנם לא מגיעות אבל אנחנו הולכים בכיוון הנכון. זה הרבה יותר טוב מלהפסיד ולא להתקדם. אני חושב שיכולתי לעשות יותר, מאוד מתסכל להפסיד. בכל פעם שאתה מפסיד, אתה מרגיש שלא עשית מספיק".

עידן זלמנסון, שגם רשם משחק טוב והיה חלק מהריצה של הנבחרת ברבע השני, הוסיף: "הניצחון היה בידיים שלנו כבר, הרגשנו ממש טוב על המגרש, אבל קצת ניסיון וחוסר מזל והפסדנו את זה. אני גאה בחברים שלי לקבוצה כי נתנו הכל. ניקח את הניסיון מהמשחק הזה, אנחנו חבר'ה צעירים שנרוץ הרבה שנים ביחד קדימה, שיחקנו מול נבחרת מנוסה עם שחקני NBA. המשחק הזה יכול לעשות לנו רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully