וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' שוב הדהים עם שער וירטואוזי, והגיע ל-500 שערים בקריירה

השבדי שוב עשה את זה, עם גול מהאוויר, תוך כדי סיבוב, בבעיטת קרטה, והשלים ציון דרך בהפסד של הגלאקסי: "שמח בשביל טורונטו בגלל שהם ייזכרו כקורבן ה-500 שלי". וגם: המספרים, התגובה של קובי בריאנט והעימות המשעשע

זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
בגיל 36! זלאטן/רויטרס

הוא שוב עשה את זה: זלאטן איברהימוביץ' כבש הלילה (בין שבת לראשון) במדי קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי עוד שער וירטואוזי, יוצא דופן, בבעיטת קרטה, והשלים ציון דרך מרשים: 500 שערים בקריירה, בקבוצות ובנבחרת. החלוץ השבדי כבש בבעיטה, באוויר, תוך כדי סיבוב, בדקה ה-43 אחרי מסירה של ג'ונתן דוס סנטוס, במשחק מול טורונטו.

עוד בנושא
ריאל מדריד מעדה, לופטגי מסביר מה עובר על מודריץ'
ברצלונה מהללת את טר סטגן: "מושלם, השוער הטוב בעולם"
מאמן צ'לסי, סארי: "הזאר הוא כנראה השחקן הכי טוב באירופה"
עוד באנגליה: ליברפול חוגגת מאזן מושלם, מנ' סיטי אחראית לרגע המדניב של היום

טורונטו הוליכה 0:3 מוקדם לפני השער המופלא של זלאטן. הגלאקסי הצליחו להשוות ל-3:3, אבל בסופו של דבר טורונטו הצליחה לנצח 3:5. "ברור שזה לא טוב להפסיד", אמר בסיום זלאטן, "אבל אני שמח בשביל טורונטו בגלל שהם ייזכרו כקורבן ה-500 שלי". רק שני שחקנים פעילים נוספים הצליחו במהלך הקריירה שלהם להגיע ל-500 שערים: ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

השבדי קיבל כמובן תשואות מהקהל, ובסיום נשאל על ידי המראיין: "זו הפעם הראשונה שאני רואה קהל מריע ככה ונעמד על רגליו לשחקן יריב. מה המשמעות של זה עבורך?". זלאטן ענה: "זאת ממש לא פעם ראשונה שהקהל היריב מריע לי". כמו כן, במהלך המשחק איברהימוביץ' רשם עימות עם מייקל בראדלי, שחקן טורונטו, ובסיום אמר השבדי: "הוא חושב שהוא פילוסוף של כדורגל, אבל יש לי יותר שערים, מאשר שלו יש משחקים. הוא צריך למלא את החוקים שלי".

זלאטן בן ה-36 עזב את מנצ'סטר יונייטד בתחילת העונה, וכעת יש לו 17 שערים ב-22 משחקים במדי הגלאקסי. לאורך הקריירה המופלאה שלו, הוא כבש גם במדי פריס סן ז'רמן (156 שערים), אינטר (66), מילאן (56), אייאקס (48), מנצ'סטר יונייטד (29), יובנטוס (26), ברצלונה (22) ומאלמו (18). הוא הוסיף 62 שערים במדי נבחרת שבדיה.

עוד באותו נושא

זלאטן איברהימוביץ': "אין לי חולשות, אני מושלם, משתבח עם הגיל"

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' לוס אנג'לס גלאקסי. רויטרס
קרטה קיד. זלאטן/רויטרס

קובי בריאנט על הגול: "וואו"

החשבון הרשמי של זלאטן: "אלוהי הגולים"

השערים הגדולים, הגרסה המאוירת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully