וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מהללת את מארק אנדרה טר סטגן: "משחק מושלם, השוער הטוב בעולם"

הגרמני הצטיין ב-1:2 הקשה על ריאל סוסיאדד, חבריו החמיאו, ב"מארקה" הזכירו את מחירו הזול וטענו: "אחת ההחתמות הגדולות בתולדות ברצלונה". ואלוורדה: "במשחקים כאלה זוכים באליפויות"

קל זה ממש לא היה, אך בסופו של דבר ברצלונה הצליחה לנצח אתמול (שבת) 1:2 את ריאל סוסיאדד באנואטה ושמרה על המאזן המושלם שלה, בזכות לואיס סוארס (63) ועוסמאן דמבלה (66) שביטלו יתרון מוקדם באצטדיון בו הקטלאנים התקשו מסורתית לאורך השנים.

איש המשחק בלי ספק היה מארק אנדרה טר סטגן, שסיפק שורה של הצלות והמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו. "מארק הוא השוער הטוב בעולם והוא הראה את זה עם כל ההצלות שלו", אמר לואיס סוארס. ג'ורדי אלבה השמיע דברים דומים: "טר סטגן היה מושלם, ועבורי מדובר בשוער הטוב בעולם". ב"מארקה" נכתב: "כרגע, לאף שוער בעולם אין חשיבות גבוהה יותר ממנו. אין ספק שמדובר באחת ההחתמות הגדולות בתולדות ברצלונה, 12 מיליון יורו בלבד!"

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ניצחה את ריאל סוסיאדד 1:2 בחוץ, רק תיקו לאתלטיקו
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הרסה לווטפורד את המאזן המושלם, צ'לסי וסיטי חגגו
בואו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם

"אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, היה לנו קשה והיינו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לנצח", אמר ארנסטו ואלוורדה. "אני מעט מודאג מהיכולת, אבל רק מעט. טר סטגן סיפק כמה הצלות טובות ועשה עבודה טובה, כמו כולם. היו לנו בעיות להיכנס לרחבה של סוסיאדד, אבל אחרי המחצית הראשונה תיקנו כמה דברים והעברנו הילוך, והקצב השתנה. לקחנו יותר סיכונים עם הכדור וזה מה שסידר לנו שלוש נקודות. במקומות כאלה זוכים באליפות, חייבים לנצח את המשחקים הללו".

סוארס, שכבש את שער השוויון, הוסיף: "היתה אווירה חמה, אבל הצלחנו להתגבר עליה. גם בעונה שעברה הצלחנו לחזור ככה, וניצחונות כאלה נותנים לנו ביטחון. קוטיניו נכנס במחצית ושינה את המשחק, הוא הכריע אותו".

אלבה הוסיף: "במחצית השנייה הלכנו קדימה, אבל היו לנו עליות ומורדות. המטרות שלנו זהות - לזכות בכל התארים. אנחנו כל הזמן מנסים להשתפר".

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס, כובש מול ריאל סוסיאדד. רויטרס
במשחקים כאלה זוכים באליפויות. סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully