וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "הזאר יכול לכבוש העונה 40 שערים". מוריניו: "לוקאקו הפנים שלנו"

מאמן צ'לסי התמוגג מהשלושער של הכוכב הבלגי (וטוען שהוא הטוב ביבשת), מאמן מנצ'סטר יונייטד הסביר מה הלהיב אותו בחלוץ הבלגי (ולמה חבל לו שאין מצלמות בחדר ההלבשה), מאמן ליברפול מרוצה מהמאזן המושלם, סיטי סיפקה את הרגע המגניב של היום

"אני חשבתי שהזאר הוא אחד השחקנים הכי טובים באירופה, אבל עכשיו אני משנה את דעתי, כי אולי הוא הטוב מכולם. והוא עוד יכול להשתפר".

רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש, אבל מוריניו מתלהב מהגליץ'. לוקאקו/רויטרס

ז'וזה מוריניו טוען שרומלו לוקאקו מסמל את ההצלחה הנוכחית של מנצ'סטר יונייטד, ואת הרוח שהקבוצה צריכה. לוקאקו כבש אתמול בניצחון 1:2 של יונייטד על ווטפורד (ניצחון שני רצוף אחרי התבוסה מול טוטנהאם), אבל מוריניו בעיקר התרשם מהמאמץ ההגנתי של החלוץ הבלגי, כשרדף אחרי שחקן הגנה בשלבי הסיום עם תיקול מוצלח. "אני חושב שהתיקול האחרון של לוקאקו כמגן ימני בסיום מראה את הכל", אמר מוריניו, "אני חושב שהוא הפרצוף של הקבוצה, קבוצה ששיחקה טוב מאוד בהרבה חלקים של המשחק".

עוד אמר מוריניו על ווטפורד ש"יש להם קבוצה טובה, הם יודעים לייצר בעיות ליריבה. אמרתי לשחקנים בהפסקה - ולפעמים אני מצטער שאין לנו מצלמה בחדר ההלבשה, כי קרה בדיוק מה שאמרתי להם שיקרה - שזה יוכל להיות משחק שבו נכבוש ארבעה-חמישה שערים, או להיות בצרות".

יורגן קלופ מאמן ליברפול (מימין) עם מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
"זה נחמד מאוד עבור המאמן". קלופ/רויטרס

ליברפול: קלופ יודע ש"זה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

יורגן קלופ טען כי ליברפול סיפקה אתמול את התצוגה הכי טובה של העונה במהלך הניצחון 1:2 על טוטנהאם. "מבחינתי, ההופעה היום הייתה יותר טובה מהתוצאה", אמר קלופ על קבוצתו, שהשלימה ניצחון חמישי ברציפות, "התוצאה היא הדבר החשוב ביותר, והתוצאה מושלמת. לנצח פה זה קשה מאוד, קשה בצורה שלא תיאמן, כך שלא ציפיתי לזה. אבל הגענו לפה בניסיון לעשות את זה, ונדרשת לזה הופעה יוצאת מהכלל - וזה מה שהבחורים עשו. יכולנו לכבוש עוד שערים, שלטנו במשחק. הרשו לי לומר, זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, בוודאות.

"בכל המשחקים עד עכשיו היו לנו רגעים טובים. היום היינו מצוינים במשך 85 דקות, ואז לצערנו לא הצלחנו לגמור את המשחק. אני שמח מאוד מהיכולת, כי השחקנים חזרו רק ביום רביעי וביום חמישי (מהנבחרות), והתאמנו רק פעם אחת, ואז שיחקנו בצורה הזאת, זה נחמד מאוד עבור המאמן".

קלופ כבר מרגיש שכל העיניים על ליברפול, עם מאזנה המושלם. "אני כבר מספיק זמן בביזנס הזה כדי לשעת שאף קבוצה לא עושה עונה מושלמת, גם לא מנצ'סטר סיטי של השנה שעברה. זאת לא בעיה, עדיין מוקדם מאוד, עברו רק חמישה משחקים. זה פנטסטי שניצחנו בכל המשחקים, פנטסטי שאנחנו משתפרים, אבל עכשיו יהיה עלינו להוכיח, שוב ושוב. נראה אם זה יקרה".

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
לוהט. הזאר/רויטרס

צ'לסי: אדן הזאר בכושר שיא

צ'לסי אמנם נקלעה אתמול לפיגור ביתי 1:0 מול קרדיף סיטי, אבל נחלצה ממנו במהרה ודהרה ל-1:4 בסיום. אדן הזאר הבריק עם שלושער ועמד במוקד אחרי שריקת הסיום. המאזן של הזאר עומד על 5 שערים ו-2 בישולים ב-5 משחקים בליגה. ואם זה לא מספיק, בשבוע האחרון הוא כבש בניצחונות של בלגיה על סקוטלנד (0:4) ואיסלנד (0:3). הבלגי הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של הבלוז שכובש יותר משלושער אחד בפרמיירליג. הוא הצטרף למועדון אקסקלוסיבי שכולל גם את דידייה דרוגבה, פרנק למפארד וג'ימי פלויד האסלביינק.

"אדן הזאר הוא שחקן מיוחד", אמר מאוריציו סארי בסיום, "חשבתי שהוא אחד מהשחקנים הכי טובים באירופה, אבל עכשיו אני משנה את דעתי: יכול להיות שהוא הכי טוב באירופה. אני חושב שהוא יכול לכבוש 30-35 שערים העונה. דיברתי איתו לפני יומיים, ואמרתי לו שלדעתי הוא יוכל לכבוש 40 שערים בעונה. אבל שיבזבז פחות אנרגיה רחוק מהשער, ולשחק רק ב-25 המטרים האחרונים".

המאמן המפסיד, ניל וורנוק, אמר: "הזאר שחקן טוב, זה מה שאתה מקבל כשאתה נתקל ביריבות כמו צ'לסי. אני מניח שמבחינת הצופה הנייטרלי ההופעה שלו הייתה נהדרת. לפעמים בלתי אפשרי לשחק נגדו".

מנצ'סטר סיטי והקשר עם האוהדים

אין ספק שמנצ'סטר סיטי אחראית על הרגע הספורטיבי המגניב של השבת. לצד הילדים שליוו את השחקנים לכר הדשא היו גם ורה כהן, בת 102, שהולכת למשחקי הקבוצה כבר 85 שנה. גם אחותה, אולגה היילון, בת ה-97, קיבלה את הכבוד.

שחקן מנצ'סטר סיטי דויד סילבה עם ורה כהן בת ה-102. רויטרס
ורה כהן בת ה-102/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי פרננדיניו עם האוהדת בת ה-97 אולגה היילון. רויטרס
אולגה היילון בת ה-97/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully