וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטפורד עם פתיחת העונה הטובה בתולדותיה: הסודות להצלחה

שיעורי יוגה חובה, ארבעה אימוני ניתוח טקטי לפני כל יריבה, קנסות בגין איחורים לאימונים, השוואות ללסטר וחאבי גארסיה אחד. הצרעות עדיין עם מאזן מושלם ובממלכה לא מפסיקים להתלהב

טרוי דיני וקרייג קאת'קרט שחקני ווטפורד. GettyImages
לא רוצים להתעורר מהחלום. טרוי דיני וקרייג קאת'קרט/GettyImages

ב-2015-2016 הייתה לנו עונת פרמיירליג מופלאה. בשנה בה כל הקבוצות הגדולות דישדשו והפגינו חוסר יציבות כרוני, באה לסטר הקטנה של קלאודיו ראניירי, ובסגנון כדורגל ארכאי של 4-4-2 זכתה באליפות סנסציונית. בינתיים, את תפקיד המפתיעה התורנית, תופסת ווטפורד של חאבי גארסיה, שחולקת את המקום הראשון עם צ'לסי וליברפול, כשבמאזנה ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. בשבת (19:00, ספורט 1) היא תארח את מנצ'סטר יונייטד בתקווה לא להקיץ מן החלום. הדמיון בין אותה לסטר לצרעות של העונה לא מסתכם רק בסיפור הרקע, כשבאנגליה מזהים קשר גם בסגנונות המשחק. החבורה של חאבי גארסיה משחקת כדורגל פשוט באותו מערך כמו זה ששוחק אז בלסטר, ובדומה לשועלים, גם ווטפורד לא רואה כל צורך להחזיק בכדור. חשוב לציין, גם המאמן בעצמו מזהה את הדמיון, על אף שמבט ריאלי ומפוכח יותר כנראה יכוון לעונה כמו זו של ברנלי בשנה שעברה, כשהפתיעה רבים וסיימה שביעית.

עוד בנושא
שבת באנגליה: ליברפול מחפשת את פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 1978
דויד לואיז: "מאוריציו סארי מאמן מצוין, נהנים לשחק תחתיו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קרייג קאת'קרט שחקן נבחרת צפון אירלנד, תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
קרייג קאת'קרט מנסה לעצור את תומר חמד/רויטרס

גארסיה שהגיע לויקראג' רואד בעונה שעברה, הנהיג כדורגל דומה גם כשאימן במלאגה. מסתבר, שבזה לא תמה שיטת העבודה של המאמן הספרדי. הבלם קרייג קאת'קרט שפגש השבוע את נבחרת ישראל במדי צפון אירלנד, חושף סודות מחדר ההלבשה. "הוא קשוח", מספר קאת'קרט, "יש לנו רשימה ארוכה של קנסות. על כל דקת איחור משלמים 50 ליש"ט, ואם לא שילמת בזמן, הקנס מכפיל את עצמו. המשמעת מהווה חלק חשוב בחדר ההלבשה, ואפילו השחקנים עצמם לוקחים אחריות בתחום הזה. יש קנסות גם למי שמחמיץ שיעור יוגה, או מאחר לפיזיותרפיסט - מה שמרגיז חלק מהשחקנים - אבל בסוף הדברים נועדו לסייע לנו", מסביר הבלם.

אם לרגע חשבתם שהמשמעת הנוקשה תגרום לשחקנים להעריך או לאהוב פחות את המאמן שלהם, כנראה שנפלה אצלכם טעות. "הוא צנוע מאוד", אומר הצפון אירי, "גם אם אתה לא בסגל, אתה לא מתלונן כי אתה יודע שחאבי עושה דברים במקצועיות ומתוך מחשבה על טובת הקבוצה. החדר שלו תמיד פתוח בפנינו, ומי שרוצה לפנות אליו כדי לשאול מה הוא צריך לעשות בשביל לחזור לסגל - תמיד יתקבל בברכה".

עוד באותו נושא

ג'ון טרי דחה הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה

לכתבה המלאה
מאמן ווטפורד חאבי גרסיה. רויטרס
קשוח ובכל זאת מוערך. חאבי גארסיה/רויטרס

ווטפורד מגוונת מאוד מבחינת הלאומים של השחקנים שלה, וגארסיה מודע לכך. בניגוד למועדונים רבים אחרים, הספרדי לא מתעקש על שימוש בשפה האנגלית בחדר ההלבשה. המאמן דורש הרבה מהשחקנים שלו, ושוב בשונה מקבוצות אחרות, הוא מקפיד על אימונים בכל יום בארבעת הימים של לפני משחק, לפעמים גם אימונים כפולים. ההקפדה של גארסיה על הפרטים הקטנים ועל ערכים נוספים כמו תזונה ובריאות - נושאת פרי. כשהגיע למועדון, הצרעות סבלו ממכת פציעות איומה כשלא לא פחות מ-13 שחקנים נעדרו. היום, מניין הפצועים עומד על שניים בלבד. חאבי גארסיה עושה כנראה משהו נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully