וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סבוריט פצוע, דוידזאדה צפוי לפתוח כבר בשבת

12.9.2018 / 14:46

הבאסקי לא יוכל לשחק נגד רעננה וייתכן שייעדר גם לאחר מכן. דוידזאדה שלא תוכנן לשחק בגלל כושר משחק לקוי, צפוי להיות מוזעק ל-11 של איביץ'. דסה, ייני ודור פרץ כנראה לא יפתחו

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מגנה השמאלי של מכבי תל אביב, אנריק סבוריט, סובל מפציעה ברגלו, צפוי להיעדר מהמשחק בשבת הקרובה מול הפועל רעננה ויתכן שאף מעבר לכך. הצהובים צירפו לאחרונה את אופיר דוידזאדה, אבל הוא הגיע ללא כושר משחק ולא היה מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר במחזור הקרוב. אלא שכעת, לאור הפציעה של הבאסקי, ייתכן שדוידזאדה ישחק מוקדם מהצפוי ויפתח במשחק בנתניה.

בתוך כך, מכבי תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לבן שהר בהפועל באר שבע. בקרית שלום מבינים ששהר מוכן לעבור מבאר שבע רק אליהם, אבל חוזהו הגבוה והעובדה שהקבוצה כבר צירפה חלוץ ישראלי בכיר העונה כמו איתי שכטר, גורמים לכך שעדיין לא נעשה מהלך בכל הכוח כדי להחתימו.

במכבי תל אביב היו מעדיפים שדור פרץ, שרן ייני ואלי דסה לא יפתחו אתמול בצפון אירלנד כדי שלא ישחקו את מרבית דקות המשחק אחרי ששיחקו גם ביום שישי האחרון באלבניה, אך אחרי שאנדי הרצוג העלה אותם ב-11, הם צפויים להתחיל את המשחק נגד רעננה על הספסל. ז'איר אמאדור שהחלים מפציעה עשוי לפתוח במרכז ההגנה ביחד עם שחר פיבן.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע קרובות לטרייד: סאבו תמורת איינבינדר
מכבי חיפה: פרטים קטנים מפרידים לקראת עזיבת קאיו. מאנג'ק התאמן
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים (ברני ארדוב)
בית"ר עוקבת בחשש: אנטואן קונטה עלול להישלח למאסר של 15 שנה

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
במכבי תל אביב עדיין מתלבטים. שהר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully