וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה עלול להישלח למאסר של 15 שנה

ההליך המשפטי של מגן בית"ר ירושלים נמשך בצרפת. חוות דעת שנייה קבעה שקורבן התקיפה מדצמבר 2016, סובל מנזק תמידי. העונש המירבי על עבירה מהסוג הזה עומד על 15 שנה בבית הכלא

קובי אליהו

הרשויות בצרפת פסקו אתמול (שלישי) שליאם ז'אן - קורבן התקיפה של אנטואן קונטה - סובל מנכות תמידית בעקבות התקרית האלימה בדצמבר 2016. מדובר בחוות דעת שנייה שהעלתה בדיוק את אותם ממצאים. צוות רפואי שבדק את ז'אן בתחילת 2018, קבע בפברואר שהוא סובל מנזק קבוע, אבל לצוות ההגנה של קונטה ניתנה האפשרות לקבל חוות דעת נוספת.

לפי החוק בצרפת, פגיעה מכוונת שגורמת לאדם להיעדר מהעבודה שלו במשך יותר משמונה ימים, עלולה לגרור עונש מאסר של עד חמש שנים. לעומת זאת, פגיעה בנסיבות חמורות שגורמת לקורבן נזק תמידי או הטלת מום, יכולה לעלות במאסר של עד 15 שנה. כעת הסוגיה עוברת סופית להליך פלילי של פשעים חמורים יותר, הנקרא cour d'assises ובו יש טריבונל מעורב, משמע: שלושה שופטים וכן חבר מושבעים הכולל תשעה אזרחים

עוד בנושא:

אנטואן קונטה עלול לעמוד למשפט עם חבר מושבעים
בניון לוחץ על לוזון: "רוצה לסיים את הקריירה בבית"ר"
רשמית: אוהדי החוץ חוזרים למשחקים בין בית"ר לסכנין"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גרם לז'אן נכות תמידית. קונטה/ברני ארדוב

מגן בית"ר ירושלים תקף את ז'אן ב-8 בדצמבר. קונטה, אז שחקנה של ריימס, תקף את בת זוגו מחוץ לביתם וז'אן בן ה-19 התערב בניסיון להרגיע את הרוחות. בתגובה, קונטה נטל אלת בייסבול, הכה את עובר האורח ופצע אותו קשה. בשלב מסוים ז'אן אף היה בתרדמת. המגן הימני נעצר, שוחרר בערבות ומאוחר יותר שוחרר מריימס. הוא חתם בבית"ר ירושלים, אך עדיין ממתין למשפט בעניינו.

ז'אן סיפר בראיון לפני כשנה וחצי: "החלקתי בסקייטבורד בשכונה עם כמה חברים ופתאום שמעתי אישה בוכה וצורחת. שמעתי גם דלת נטרקת בעוצמה והחלטתי לגשת. ראיתי בחורה נדחפת מהבית שלה, ממש נזרקת החוצה ומועדת על הרצפה. הפגנתי נוכחות, כדי שיראו אותי ואולי יפסיקו. אז אותו אנטואן קונטה הסתובב ושאל: 'מה אתה מחפש כאן?'. הוא העליב וזרק כמה קללות. ראיתי שהוא עצבני והלכתי לכיוון החברים שלי, רציתי להתקשר למשטרה. לא הספקתי".

ז'אן המשיך: "קונטה יצא לפתע עם אלת בייסבול וגז מדמיע. עמדתי והוא התקדם לעברי. הוא נתן לי מכה אחת לרגל ואז לראש. נפלתי לקרקע. כשפתחתי את העיניים, הוא עמד מעליי וצעק: 'תזדיין מפה'. הצלחתי לקום, רצתי 50 או 100 מטרים ואז הרגשתי שהראש שלי מסתובב. חברים שלי סייעו לי להתרחק ואז הגיעה העזרה".

קונטה סובל מפציעה עוד מסוף העונה שעברה והוא לא פתח את העונה עם בית"ר ירושלים. ההערכות הן שהוא יהיה כשיר רק בעוד כמה שבועות.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים לא מוותרת על בן שהר, הפועל באר שבע עשויה לדרוש את אריק סאבו

לכתבה המלאה
seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully