וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה: סומא ינחת להתרשמות במועדון

12.9.2018 / 22:00

הירוקים הגיעו לסיכום עם פרטיזן בלגרד בנוגע לצירופו של שחקן ההתקפה מגינאה ולאחר ההתרשמות יוחלט אם להחתימו כמושאל. חיפה תשלם את מלוא שכרו המוערך בכ-45 אלף יורו בחודש

אדריאן הרבשטיין

לאחר הדיווחים בסרביה, מכבי חיפה אישרה הערב (רביעי) כי שחקן ההתקפה של פרטיזן בלגרד סיידובה סומא עזב את הקבוצה וינחת מחר בבוקר למספר ימים התרשמות במועדון הירוק שלאחריהם יוחלט אם להחתימו. סומא צפוי להיות מושאל לירוקים עד תום העונה והקבוצה מהכרמל תשלם את מלוא שכרו המוערך בכ-45 אלף יורו בחודש אחרי שזו הגיעה לסיכום עם הסרבים על צירופו. סומא הוא השחקן היקר בתולדות פרטיזן אך הוא לא נכלל בתוכניות המקצועיות של המועדון הסרבי שחיפש קבוצה שתקלוט את החלוץ מגינאה. השחקן שיחק בתחילת השבוע עם נבחרתו, גינאה, מול הרפובליקה המרכז אפריקאית ואף כבש את שער הניצחון.

המשא ומתן בין מכבי חיפה לסומא החל בחודש שעבר אך הופסק. המגעים חודשו בסוף השבוע האחרון בשל העובדה שמועמד אחר ירד מן הפרק. כעת נראה שסומא אכן נמצא בדרכו למכבי חיפה.


עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אישור של איינבינדר לבית"ר ירושלים יסלול את הדרך לטרייד על סאבו
הפועל באר שבע: האסלביינק יערוך אימון בכורה. ניסיון אחרון לצרף את סבע

סיידובה סומא פרטיזן בלגרד. GettyImages
הירוקים ישלמו את מלוא שכרו. סומא/GettyImages

בשורה טובה מאימון הבוקר של מכבי חיפה: הקשר ז'ורז' מאנג'ק ערך אימון כמעט מלא ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול בני יהודה ביום ראשון. הקבוצה תצא מחר (חמישי) לחופשה וביום שישי יוחלט סופית האם הוא ייכלל בסגל. אם לא יוכל לשחק, נטע לביא או גל אלברמן יחליפו אותו בהרכב. רמי גרשון ממשיך לחזור בהדרגה לאימונים אך נראה שסאן מנחם יפתח במשחק בראשון. שון וייסמן ומוחמד עוואד אמורים להמשיך ולפתוח בהתקפה. שלומי אזולאי וסינטיאהו סלליך אמור להמשיך גם הם ב-11, כשמיכיל קראמר המורחק יצפה במשחק מהיציע.


בנושא אחר: במועדון ממתינים לתשובה סופית של קאיו לגבי ההצעה שלהם, כשעל פי מקורבים למשא ומתן פרטים קטנים מפרידים לקראת חתימה על ההסכם. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי קאיו נוטה לקבל את הצעת מכבי חיפה - כמחצית משכרו העונתי (שכר כולל של כ-350 אלף יורו) ובמועדון ממתינים לאישור סופי שלו שיהפוך אותו לשחקן חופשי.

בשיחות שהתקיימו בימים האחרונים בנושא בן שהר, התברר כי מכבי חיפה כבר ניסתה לצרף אותו, יחד עם מכבי תל אביב, בחודש ינואר. יחד עם זאת, השכר שהוצע אז לשהר על ידי הקבוצות היה נמוך משמעותית מהחוזה שלו בבאר שבע, 480 אלף יורו לחמש שנים ולכן בסביבתו מעריכים שהוא קרוב יותר למכבי תל אביב, מה גם שבמכבי חיפה טוענים כי כלל לא פנו אליו בחלון הנוכחי. עאיד חבשי וגיא חיימוב יחזרו אחר הצהריים לארץ. הם ייקחו חלק באימון הבוקר ביום שישי וכן באימון המסכם.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: אישור של איינבינדר יסלול את הדרך לטרייד על סאבו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully