וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה חדשה: לארי נסאר סימם ואנס סטודנטית בת 17, והכניס אותה להיריון

סטודנטית לשעבר באוניברסיטת מישיגן סטייט מספרת בתביעה לא רק על ההתעללות המינית, אלא גם על הדרך שבה המשטרה, האוניברסיטה ו"האיש החזק" טייחו והגנו על הרופא האנס

רויטרס

בווידאו: אב מנסה לתקוף את נסאר בבית המשפט

תביעה חדשה נגד לארי נסאר: אישה טוענת בתביעה אזרחית שבשנת 1992, כשהייתה בת 17, נסאר סימם אותה, אנס אותה והכניס אותה להיריון במהלך בדיקה רפואית, וזאת בזמן שהייתה שחקנית הוקי שדה באוניברסיטת מישיגן סטייט. בתביעה מתואר שוב איך תלונות טויחו, איך האוניברסיטה הגנה על נסאר, ואיך המשטרה המקומית סירבה לעזור לה.

התובעת, אריקה דייויס, טוענת כי סיפרה אז למאמנת שלה על מה שקרה, כולל העובדה שהאונס תועד על ידי מצלמות (כך על פי התביעה). היא טענה כי הוא ריסק לה כדור, שאחרי שנטלה אותו הרגישה מסוחררת, אחר כך נפלה לתרדמת, וכשהתעוררה ראתה אותו אונס אותה.

עוד בנושא
קורבנותיו של לארי נסאר: "אנו סובלות לבד, אבל שורדות ביחד"
אוניברסיטת מישיגן סטייט תשלם 500 מיליון דולר לקורבנות של לארי נסאר
לארי נסאר נידון ל-40 עד 125 שנות מאסר והכריז: "הקורבנות יהיו בזיכרוני לנצח"
אונס קבוצתי: מיהם האנשים שאפשרו את ההתעללות של לארי נסאר?

לארי נסאר בבית המשפט. GettyImages
סיפורי הזוועה ממשיכים להיחשף. נסאר בבית המשפט/GettyImages

עוד נטען בתביעה שהמאמנת, מרתה לודוויג, התעמתה עם נסאר על מה שקרה ודרשה ממנו העתק של צילומי הווידאו (כל בדיקה וגינלית אמורה להיות מצולמת). ג'ורג' פרלס, שהיה ראש מחלקת הספורט באוניברסיטה וכיום עדיין משמש כחבר הנהלה של האוניברסיטה, לכאורה התערב בעניין והתלונה בוטלה. בתביעה נכתב שהוא דרש ממנה להחזיר את צילומי הווידאו, להתפטר ולחתום על הסכם אי גילוי. דייויס אף טוענת בתביעה שהיא נכנסה להיריון, שנסאר היה היחיד שיכול היה להיות האבא, ושלאחר מכן עברה הפלה.

עוד בתביעה נכתב שדייויס ושתי חברות שלה ניגשו להגיש במשטרת מישיגן סטייט תלונה, אבל "המשטרה אמרה להם שבגלל שהיא ספורטאית, היא חייבת לפנות למחלקת הספורט. השוטר אמר לה בפירוש שהוא לא יכול לחקור שום דבר במחלקת הספורט... במחלקת הספורט נאמר לה שהתלונה כבר בוטלה ושג'ורג' פרלס הוא 'אדם חזק' ושכדאי לה לרדת מזה". לאחר מכן גם בוטלה לה מלגת הספורטאי.

כידוע, משטרת אוניברסיטת מישיגן סטייט ניהלה חקירה פלילית נגד נסאר ב-2014 ו-2016. החקירה ב-2014 הסתיימה ללא הצלחה, וזאת אחרי שהרשויות לא הצליחו לייצר כתב אישום, על אף שלאורך השנים הצטברו לא מעט תלונות. החקירה ב-2016 הסתיימה עם שורה ארוכה של הרשעות אחרי שהפרשה התפוצצה עם מאות נשים ונערות העידו על התעללות מינית מתמשכת.

נסאר, 55, נידון לעשרות שנים בכלא - 60 שנה בכלא פדרלי על הרשעה על עבירות פדופיליה, ועוד עשרות שנים על עבירות המין השונות. לאורך השנים דווח בארה"ב שוב ושוב עדויות וסיפורים על הדרך שבה הרשויות (איגוד ההתעמלות, הוועד האולימפי, אוניברסיטת מישיגן סטייט) חיפו על ד"ר נסאר, "הרופא המכובד", ובכך אפשרו לו למעשה לאנוס ולהטריד מאות נשים ונערות לאורך עשרות שנים.

התובעת אריקה דייויס מספרת שאחרי האונס ניסתה להמשיך בחייה ולשים את הטראומה מאחוריה, אבל אחרי שהפרשה התפוצצה החליטה גם היא לצאת לאור. לדבריה, "הנהלת האוניברסיטה יכלה למנוע אונס והתעללות בעוד מאות נשים ונערות".

  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully