וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישיגן סטייט תשלם 500 מיליון דולר לקורבנות של לארי נסאר

עורך הדין שמייצג 332 מקורבנותיו של רופא נבחרת ההתעמלות של ארה"ב לשעבר, הגיע להסכם חסר תקדים עם נציגי המכללה שבה עבד נסאר. 75 מיליון דולרים ישמשו כפיקדון למקרה של תביעה עתידית

רויטרס

התפתחות חדשה ומסעירה בפרשת לארי נסאר, הרופא שהואשם בהטרדות מיניות ונדון ל-40 עד 125 שנות מאסר בפרשה שהסעירה את ארה"ב. מכללת מישיגן סטייט, שבה עבד נסאר במשך שנים רבות, תשלם לא פחות מ-500 מיליון דולר לקורבנותיו של נסאר, במה שנחשב להסדר הכספי הכי גדול אי פעם בתיקי הטרדות מיניות שבהם מעורבת גם מכללה.

עורך הדין שמייצג 332 תובעות הגיע לסיכום עם נציגים של המכללה במהלך פגישה בין הצדדים שנערכה בשלישי אחר הצהריים (שעון מקומי). מישיגן סטייט הסכימה לשלם 425 מיליון דולר לתובעות שנמצאות כעת בתביעה המשפטית כשבורר יקבע כמה כל אחת תקבל. 75 מיליון הדולר הנוספים יהיו כפקדון במשך שנתיים למקרה שתגיע תביעה נוספת נגד הרופא המטריד.

"אני מאוד שמחה שזה נעשה אחרי התדיינות בין הצדדים", אמרה רייצ'ל דנהולאנדר, המתעמלת הראשונה שהאשימה בפומבי את נסאר על הטרדה מינית לפני 18 חודשים, "אני מאוד מודה על הסכום ההיסטורי שמכיר בסבל שהנשים הללו עברו, אני גם מאוד מאוכזבת בפספוס של ההזדמנות ליצור שינוי ברור במדיניות בנושא".

רופא מכללת מישיגן סטייט נבחרת ארצות הברית בהתעמלות ד"ר לארי נסאר. AP
המכללה בה עבד תשלם בגדול. לארי נסאר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully