וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי נסאר נדון ל-40 עד 125 שנות מאסר והכריז: "הקורבנות יהיו בזיכרוני לנצח"

רופא נבחרת ההתעמלות של ארצות הברית לשעבר קיבל את עונשו במסגרת ההליך המשפטי השלישי שהתנהל נגדו. הוא ניצל את מעמד מתן גזר הדין כדי להביע שוב חרטה על מעשיו: "מבין את עוצמת הכאב"

רויטרס

הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, ד"ר לארי נסאר, נדון היום (שני) לעונש מאסר שנע בין 40 עד 125 שנה. זאת לאחר שהורשע בשלושה סעיפים של התעללות מינית. זוהי ההרשעה השלישית של נסאר בפרשה שהכתה גלים בכל רחבי העולם. בהליכים משפטיים שהתנהלו במקביל הורשע הרופא בפגיעה מינית בילדים ונדון ל-40 עד 175 שנות מאסר. בהליך נוסף הורשע בהחזקת חומרי פדופיליה ובגין זאת נשלח ל-60 שנות מאסר נוספים. בעקבות ההרשעות נראה שהרופא האנס יבלה את שארית חייו מאחורי סורג ובריח.

נסאר עצמו ניצל את מעמד מתן גזר הדין על מנת להתנצל שוב בפני הקורבנות ואמר: "אני מבין את עוצמות הכאב שגרמתי. לא ניתן לתאר במילים את העוצמה שבה אני רוצה להתנצל בפני הקורבנות שלי. העדויות שנשמעו בבית המשפט יהיו בזיכרון שלי לנצח".

עוד בנושא
צפו: אב זועם תקף את הרופא המטריד לארי נסאר בשימוע
לא יראה אור יום: הרופא המטריד לארי נסאר נשפט ל-175 שנים בכלא
סימון ביילס חשפה בפוסט מרגש: גם אני הוטרדתי מינית על ידי רופא הנבחרת

לארי נסאר. רויטרס
עשרות שנים בכלא ובצדק. נסאר/רויטרס

החקירה שהתנהלה נגד נסאר העלתה כי לאורך שני עשורים ביצע שורה של פגיעות מיניות לנשים בזמן שלכאורה טיפל בהן. כאשר עלו החשדות נגדו ב-2015, הוא פוטר מתפקידו בנבחרת ההתעמלות של ארצות הברית, אך מהנבחרת לא העבירו שום מידע לגבי החשדות למכללת מישיגן סטייט, שם המשיך להיות מועסק עד שנעצר ונכלא.

בסוף השבוע האחרון, במהלך העדויות, ניסה אב של אחת הקורבנות לתקף את נסאר במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט. ראשי איגוד ההתעמלות, כמו גם נשיאת אוניברסיטת מישיגן סטייט, כבר התפטרו מתפקידם במסגרת הפרשה, שממשיכה להיחקר.

  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully