וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יראה אור יום: הרופא המטריד לארי נסאר נשפט ל-175 שנים בכלא

אחרי שכ-150 נשים שונות העידו כי הטריד אותן מינית, רופא נבחרת ההתעמלות של ארה"ב שילם ביוקר על מעשיו. רייצ'ל דנהולנדר, אחת המתעמלות המוטרדות: "בחרת לרדוף אחרי החולשות שלך"

רייצ'ל דנהולנדר. רויטרס
עדויות קשות. דנהולנדר מעידה נגד נסאר/רויטרס

לארי נסאר, הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, עמד היום (רביעי) למשפט נוסף ומכריע שבסיומו נגזרו עליו לא פחות מ-175 שנים בכלא בעקבות הטרדיות מיניות של 150 נשים שונות שהעידו נגדו במשך השנים. אנג'לינה רוזמרי השופטת במשפטו של נסאר טענה כי "נסאר יהיה בחשיכה עד יומו האחרון" ופסקה: "אני גוזרת עליך 175 שנים בכלא".

עוד בנושא:

אונס קבוצתי: מיהם האנשים שאפשרו את ההתעללות של לארי נסאר?
הישרדות: על תופעת ההתעללויות המיניות בעולם הספורט המקצועני
אלי רייזמן תקפה את לארי נסאר: "אנחנו חזקות ואתה כלום"
סימון ביילס חשפה בפוסט מרגש: גם אני הוטרדתי מינית על ידי רופא הנבחרת

לארי נסאר. רויטרס
לא יראה אור יום. לארי נסאר/רויטרס

רייצ'ל דנהולנדר היתה בת 15 כשלארי נסאר התעלל בה מינית בשנת 2000. היא הראשונה שהתלוננה על המאמן המטריד ופתחה פתח להרבה מתלוננות נוספות שאזרו אומץ והעידו נגדו אחריה. היום העידה דנהולנדר בבית המשפט ותקפה: "לארי הוא מסוג המתעללים הכי מסוכנים שיש. הפכת לאדם אנוכי שמונע על ידי היצר הסוטה שלך. בחרת לרדוף אחרי החולשות שלך, ולא משנה מה המחיר שלהן. אני יכולה להגיד את האמת על ההתעללות בי בלי למזער דברים ובלי לייפייף דברים ואני יכולה להגיד שזה מרושע. אני יודעת מה הוא טוב ואני מרחמת עליך".

דנהולנדר האשימה את נאסר וטענה ש"הידיים המטונפות שלו חדרו לתוכה, לפעמים ללא הסבר, בזמן כשהיא שכבה על השולחן וביקשה ממנו עזרה במקרים של פציעות שונות. נסאר, 54, נמצא אשם בהטרדה מינית של שבע נשים, כוללל דנהולנדר אבל המשפט נגדו נפתח לכל בחורה שטענה שנפלה קורבן לרופא המתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully