וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייזמן תקפה את לארי נסאר: "אנחנו חזקות ואתה כלום"

המתעמלת האולימפית התעמתה פנים מול פנים עם דוקטור הנבחרת האמריקאית לשעבר שנשפט ל-60 שנים בכלא: "היוצרות התהפכו. לא אעצור עד שאמחוק כל זכר למה שעשית לספורט הזה"

אלי רייזמן בעימות עם דוקטור לארי נסאר. רויטרס
"אנחנו לא הולכות לשום מקום". רייזמן בנאומה/רויטרס

משפטו של רופא נבחרת ההתעלמות של ארצות הברית לשעבר, דוקטור לארי נסאר נמשך היום (שישי) עם עדויות של שתי מתעמלות מהמשלחת האמריקאית לאולימפיאדת לונדון 2012, ג'ורדין וויבר ואלי רייזמן. כזכור, נאסר נשפט ל-60 שנים בכלא בשל אשמה בנוגע לאישומים שונים הקשורים בהחזקת חומרים פורנוגרפיים של קטינים וכמו כן, הואשם במספר סעיפי התעללות ותקיפה מינית של יותר מ-120 נשים שחלקן קטינות.

"כספורטאית אולימפית, חשבתי שהההכנות לאולימפיאדה יהיו הדבר הקשה בחיי", פתחה ואמרה ג'ורדין וויבר בת ה-22. "טעיתי. להבין שהייתי קורבן של לארי נאסר היה הדבר הקשה בחיי". וויבר פרצה לאחר מכן בבכי וחיבקה את רייזמן שעלתה לדוכן בעצמה והביטה לרופא הנבחרת לשעבר בעיניים: "אנחנו חזקות, ואתה כלום. היוצרות התהפכו והקול שלנו נשמע. אנחנו לא הולכות לשום מקום". רייזמן המשיכה ואמרה: "דמיינו איך זה מרגיש להיות בארץ זרה, כנערה צעירה, ולפתע ישנה דפיקה על הדלת וזה אתה. אני לא רוצה שתהיה שם, אבל אין לי ברירה. הטיפולים איתך היו אישיים וניצלת את זה. אני לא אעצור עד שכל זכר למה שעשית והכתם שהשארת על הספורט הזה ייעלם".

עוד בנושא:

סימון ביילס חשפה בפוסט מרגש: גם אני הוטרדתי מינית על ידי רופא הנבחרת
לארי נסאר נשפט ל-60 שנה בכלא: "אסור שתהיה לו גישה לילדים"
לארי נסאר הודה באשמה: "מצטער, זה יצא משליטה. מתפלל שתסלחו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully