וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי נסאר נשפט ל-60 שנה בכלא: "אסור שתהיה לו גישה לילדים"

הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, שהטריד מינית כ-140 נשים, קיבל את העונש המירבי מבית המשפט במישיגן. ברשותו נמצאו למעלה מ-37 אלף תמונות פורנוגרפיות של ילדים

רופא מכללת מישיגן סטייט נבחרת ארצות הברית בהתעמלות ד"ר לארי נסאר. AP
הולך לכלא. לארי נסאר/AP

הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, ד"ר לארי נסאר, הועמד היום (חמישי) למשפט במישיגן וקיבל את העונש המירבי על ידי השופטת ג'נט נאף - מאסר ל-60 שנים.

בין הנשים שדיברו באופן פומבי על מעשיו של נסאר היו האתלטיות האמריקאיות מקיילה מרוני ואלי רייזמן, ולמעלה מ-140 נשים הצטרפו לתביעה נגדו.

עוד בנושא

לארי נסאר הודה באשמה: "מצטער, זה יצא משליטה. מתפלל שתסלחו לי"
לפני חודשיים התלוננה גם מקיילה מרוני: רופא הנבחרת התעלל בי מינית מאז גיל 13
חודש לאחר מכן אלי רייזמן הצטרפה למתלוננות נגד רופא הנבחרת: "הטריד אותי מינית"

המתעמלות קיילי לורוניץ', רייצ'ל דנהולנדר, לינזדי למקה, קורבנות תקיפה מינית של ד"ר לארי נסאר. AP
ראו את הצדרק נעשה. כמה מהמתלוננות נגד נסאר/AP

נסאר, אשר שימש גם כרופא של אוניברסיטת מישיגן סטייט, מואשם כי ביצע חדירות לנשים להנאתו הפרטית, בזמן שלכאורה טיפל בהן. כאשר עלו החשדות נגדו ב-2015, הוא פוטר מתפקידו בנבחרת ארצות הברית, אך מהנבחרת לא העבירו שום מידע לגבי החשדות למישיגן סטייט, שם המשיך להיות מועסק עד שנעצר ונכלא.

השופטת הייתה נחרצת לגבי הזעזוע שחשה ממעשיו והבהירה: "לנצח, אסור שתהיה לו גישה לילדים שוב" והתובע במשפט תיאר את אוסף פורנוגרפיית הילדים של נסאר כ"גדולה באופן מדהים". למעשה, במהלך המשפט נחשף כי סוכני FBI מצאו למעלה מ-37 אלף תמונות שכאלה על כונן קשיח חיצוני בפח באיזור ביתו של הנאשם. לדבריהם, חלק מהתמונות מציגות ילדים מתחת לגיל 12. בנוסף, הם מצאו סרטונים שלדעתם מראים את נסאר מטריד מינית ילדים בבריכה.

נסאר טרם סיים את ההליכים המשפטיים נגדו. ראשית, לו ולעורכי דינו יש שבועיים לערער על העונש הקשה שספג, אם כי סיכוייהם להקלה קלושים ביותר. בנוסף, הוא יישפט בינואר על האשמות נוספות נגדו - אז למתלוננות נגדו תינתן אפשרות להעיד באופן ציבורי עד מעשיו המחרידים.

  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully