וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי נסאר הודה באשמה: "מצטער, זה יצא משליטה. מתפלל שתסלחו לי"

הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר הודה במעשיו, שכללו לא פחות מ-22 סעיפי אישום בדבר עבירות מין ממדרגה ראשונה. צפוי להיכנס לכלא ל-25 שנים לפחות, המשפט בינואר

רופא מכללת מישיגן סטייט נבחרת ארצות הברית בהתעמלות ד"ר לארי נסאר. AP
למעלה מ-140 נשים הצטרפו לתביעה נגדו. ד"ר לארי נסאר/AP

הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, ד"ר לארי נסאר, הודה היום (רביעי) במעשיו, אשר כללו לא פחות מ-22 סעיפי אישום בדבר עבירות מין ממדרגה ראשונה אשר בוצעו במטופלותיו בנבחרת ארצות הברית ובמכללת מישיגן סטייט.

"עבור כל מי שהיה מעורב בדברים שעשיתי, אני רוצה להגיד שאני מצטער. זה הרגיש כמו להדליק גפרור ומשם הדבר הפך לשריפה ביער, זה יצא משליטה. אני מתפלל כל יום שמי שפגשתי בו יסלח לי, אני רוצה להחלים" אמר נסאר בן ה-54, צפוי להיכנס לכלא ל-25 שנים לפחות שיוכלו לעלות ל-40, כשהדברים יהיו ברורים יותר אחרי המשפט שייערך ב-12 בינואר. בין הנשים שדיברו באופן פומבי על מעשיו של נסאר היו האתלטיות האמריקאיות מקיילה מרוני ואלי רייזמן, ולמעלה מ-140 נשים כבר הצטרפו לתביעה נגדו.

נסאר, אשר שימש גם כרופא של אוניברסיטת מישיגן סטייט מואשם כי ביצע חדירות לנשים להנאתו הפרטית, בזמן שלכאורה טיפל בהן. כאשר עלו החשדות נגדו ב-2015, הוא פוטר מתפקידו בנבחרת ארצות הברית, אך מהנבחרת לא העבירו שום מידע לגבי החשדות למישיגן סטייט, שם המשיך להיות מועסק עד שנעצר ונכלא.

עוד בנושא:

אלי רייזמן הצטרפה למתלוננות נגד רופא הנבחרת: "הטריד אותי מינית"
מדליסטית הזהב טוענת: רופא הנבחרת התעלל בי מינית מאז גיל 13

  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully