וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסטית הזהב טוענת: רופא הנבחרת התעלל בי מינית מאז גיל 13

המתעמלת מקיילה מרוני הצטרפה ל-125 נשים אחרות שטענו להתעללות שביצע בהם ד"ר לארי נסאר, הרופא של מישיגן סטייט ונבחרת ארה"ב: "בגיל 15 הוא הרדים איתי והתעוררתי בחדר המלון שלו"

המתעמלת האמריקאית מקיילנה מרוני. GettyImages
גם היא מפסיקה לשתוק. מרוני/GettyImages

עוד ועוד נשים חושפות בימים האחרונים כי עברו התעללות מינית במהלך חייהן. אחת האחרונות שעשתה זאת היא מקיילה מרוני, מדליסטית הזהב מלונדון, שטענה כי רופא מכללת מישיגן סטייט ונבחרת ארצות הברית בהתעמלות, ד"ר לארי נסאר, התעלל בה מספר פעמים, הראשונה כשהיתה בסך הכל בת 13.

"השתיקה העניקה לאנשים הלא נכונים כוח למשך יותר מדי זמן", כתבה מרוני בטוויטר, "עכשיו הגיע הזמן לקחת את הכוח בחזרה". המתעמלת בת ה-21, שזכתה במדליית זהב עם חברותיה האמריקאיות בתחרות הקבוצתית בלונדון 2012 ובכסף בענף המתח, סיפרה: "ד"ר נסאר אמר לי שאקבל טיפול רפואי הכרחי. זה התחיל כשהייתי בת 13, ולא פסק עד שעזבתי את הספורט. נדמה שבכל הזדמנות שהיתה לו, "טופלתי". זה קרה בלונדון, לפני שזכיתי בזהב, ואחרי שזכיתי בכסף".

לטענתה, כשהיתה בת 15 נתן לה נסאר כדור שינה בטיסה לטוקיו, וכשהתעוררה גילתה שהיא בחדר המלון שלו. "זה היה הלילה המפחיד בחיי. חשבתי שאמות באותו לילה".

מרוני היא ממש לא הראשונה שטוענת להתעללות מינית מצד נסאר. למעשה, עורכי דין שמייצגים 125 נשים כבר הגישו תביעה נגד הרופא האמריקאי, כמו גם נגד מכללת מישיגן סטייט ואיגוד ההתעמלות האמריקאי. אם יורשע בכל התלונות שהוגשו נגדו, נסאר צפוי לקבל מאסר עולם.

ד"ר לארי נסאר. AP
מאסר עולם בדרך? ד"ר לארי נסאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully