וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייזמן הצטרפה למתלוננות נגד רופא הנבחרת: "הטריד אותי מינית"

המתעמלת היהודיה המפורסמת, שהייתה קפטנית נבחרת ארה"ב בשתי אולימפיאדות, חשפה כי בדומה לחברתה מקיילה מרוני שהתלוננה בחודש שעבר, גם היא נפגעה מד"ר לארי נסאר

אלי רייזמן מתעמלת אמריקאית. GettyImages
עוד נשים צפויות ללכת בעקבותיה. רייזמן/GettyImages

סערת ההטרדות המיניות ממשיכה להכות במלוא העוצמה בארצות הברית ובכל יום שעובר, יותר ויותר נשים שעברו מקרים כאלה ואחרים מצליחות לאזור אומץ ולספר את סיפורן, תוך שהן מצביעות על אלה שפגעו בהן.

אלי רייזמן, אחת הספורטאיות היהודיות המפורסמות בעולם, ששימשה כקפטנית נבחרת ההתעמלות האמריקאית בשתי האולימפיאדות האחרונות, זכתה בשש מדליות בסך הכול (שלוש מזהב) ואף הדליקה את הלפיד בטקס פתיחת המכביה ב-2013, היא האחרונה בסדרה ארוכה של נשים שמאשימות בהטרדה מינית את מי ששימש כשלושה עשורים בתור הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית, ד"ר לארי נסאר.

נסאר, שיושב בימים אלה בכלא לאחר שהודה בהחזקה של פורנוגרפיית ילדים, ניצב בפני לא פחות מ-22 סעיפי אישום בדבר עבירות מין ממדרגה ראשונה, כאשר אם יורשה במי מהם במשפטו, שייצא לדרך בעוד כחודש, הוא צפוי למאסר עולם. למעלה מ-140 נשים כבר הצטרפו לתביעה נגדו, אך טרם ברור אם רייזמן, או חברתה לנבחרת ב-2012, מקיילה מרוני, שחשפה בחודש שעבר התעללות מינית דומה מצד נסאר מאז שהייתה בת 13, הן חלק מהתביעה.

עוד בנושא:

מקיילה מרוני טוענת: לארי נסאר התעלל בי מינית מגיל 13

- מקיילה מרוני , מתעמלת אמריקאית. GettyImages
העלתה האשמות קשות בחודש שעבר. מרוני/GettyImages

בכל מקרה, קולן של שתי המתעמלות הללו בוודאי יעודד נשים רבות לחשוף את שאירע להן עם נסאר, אשר שימש גם כרופא של אוניברסיטת מישיגן סטייט ומואשם כי ביצע חדירות לנשים להנאתו הפרטית, בזמן שלכאורה טיפל בהן. כאשר עלו החשדות נגדו ב-2015, הוא פוטר מתפקידו בנבחרת ארצות הברית, אך מהנבחרת לא העבירו שום מידע לגבי החשדות למישיגן סטייט, שם המשיך להיות מועסק עד שנעצר ונכלא.

רייזמן התראיינה לתכנית "60 דקות" לקראת צאת האוטוביוגרפיה שלה ביום שלישי הקרוב: "למה אנחנו כל הזמן מדברים על הזמן שלקח לבנות לפתוח את הפה בנושא? למה אנחנו לא מדברים על הבעיות בתרבות שלנו?", היא אמרה בזעם, "אילו מניפולציות עשו נבחרת ההתעמלות ולארי נסאר, שגרמו לבנות הללו לפחד כל כך לפני שהן סופסוף דיברו?".

רייזמן הוסיפה: "אני כועסת. אני כועסת מאוד. כי יש בנות צעירות שבאות אליי ומבקשות תמונה או חתימה ובכל פעם שאני מסתכלת עליהן ורואה אותן מחייכות, אני חושבת כמה רע עבר על בנות בנבחרת. אני רוצה ליצור שינוי, כך שהבנות הצעירות הללו אף פעם לא יצטרכו לעבור דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully