וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אב זועם תקף את הרופא המטריד לארי נסאר בשימוע

רנדל מרגרייבס, שבנותיו הוטרדו על ידי רופא נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר עליו נגזרו 175 שנים בכלא, ביקש "חמש דקות בחדר נעול עם השד הזה" לפני שניסה לתקוף אותו

רויטרס

לפני שבוע וחצי נקבע עונשו של לארי נסאר, הרופא הראשי של נבחרת ההתעמלות האמריקאית לשעבר, אשר נגזרו עליו 175 שנים בכלא בעקבות הטרדות מיניות של 150 נשים שונות שהעידו נגדו במרוצת השנים. למרות זאת, השימוע ממשיך והקורבנות ממשיכים להשמיע את קולם. היום (שישי) נסאר הותקף בשימוע אשר נערך במישיגן על ידי אב של שלוש מהבנות אותן הטריד, ורק התערבות של המאבטחים הצילה אותו מפגיעה.

לפני שרץ אל עבר שולחנו של נסאר, האב, רנדל מרגרייבס שמו, ביקש: "רק חמש דקות עם השד הזה בחדר נעול". השופטת אמרה למרגרייבס שהיא לא יכולה לאפשר זאת, אז האב ביקש דקה אחת בלבד, תגובה שגררה צחוק מביך משאר היושבים בחדר. לאחר סירוב נוסף האב רץ אל עבר נסאר כשהוא מנסה לחבוט בו ומקלל אותו, ורק התערבות זריזה של אנשי האבטחה מנעה את הקטטה. "מה אם זה היה קורה לאחד מכם?" אמר מרגרייבס למאבטחים שעצרו אותו והוציאו אותו מהחדר. שתי בנותיו של מרגרייבס, מדיסון ולורן, הגיעו לשימוע במטרה להעיד על ההתעללות ממנה סבלו מידיו של נסאר. האב חזר מאוחר יותר והתנצל על מעשיו.

עוד בנושא:

לא יראה אור יום: הרופא המטריד לארי נסאר נשפט ל-175 שנים בכלא
אונס קבוצתי: מיהם האנשים שאפשרו את ההתעללות של לארי נסאר?
אלי רייזמן תקפה את לארי נסאר: "אנחנו חזקות ואתה כלום"

לארי נסאר לפני שאב תוקף אותו בשימוע. רויטרס
נסאר ברגע התקיפה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • לארי נסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully