וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יש כמה מועמדות לאליפות, אבל התואר עובר דרך גולדן סטייט"

הפורוורד, שיפתח לראשונה בקריירה עונה במערב, דיבר לקראת פתיחת העונה ואמר: "יש שש קבוצות חזקות: יוסטון, בוסטון, טורונטו, פילדלפיה ואוקלהומה סיטי, אבל רק אלופה אחת"

לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לא סופר את הלייקרס שלו? לברון/GettyImages

לברון ג'יימס מתחיל להתכונן לקראת העונה החדשה והראשונה שלו כשחקן לוס אנג'לס לייקרס, אבל כנראה שגם הוא מבין שמדובר בתהליך ממושך עד שהקבוצה תוכל להפוך למתמודדת אמיתית על התואר.

היום (שלישי) התראיין הפורוורד בן ה-33 ונשאל לגבי המועמדות לאליפות ב-2018/19. "יש הרבה מועמדות לאליפות", אמר לברון, "אבל יש רק אלופה אחת וזו גולדן סטייט ווריירס. היא הקבוצה שכולם רוצים לתפוס ולהדביק ברמה, אבל יש גם את יוסטון שהיא חזקה מאוד, את אוקלהומה סיטי, בוסטון סלטיקס, פילדלפיה וטורונטו. כל הקבוצות שציינתי הן מועמדות לאליפות, אבל לכולם ברור שהאליפות עוברת דרך גולדן סטייט".

לברון יתחיל עם הלייקרס את העונה ה-16 שלו ב-NBA ולראשונה ישחק במערב. הוא זכה בשלוש אליפויות (שתיים עם מיאמי ב-2012 וב-2013) ואחת עם קליבלנד ב-2016, בכל אחד מן המקרים האלה הוא גם נבחר למצטיין של סדרת הגמר. ארבע פעמים הוא זכה בתואר השחקן המצטיין של הליגה (2009, 2010, 2012 ו-2013) ונבחר 14 פעמים ברציפות למשחק האולסטאר. בנוסף לכך, הוא זכה עם נבחרת ארצות הברית בשתי מדליות זהב אולימפיות (בייג'ינג 2008 ולונדון 2012) ובמדליית ארד באתונה 2004.

עוד בנושא:

לברון ג'יימס התייצב לצד נייקי: "תומך בכל מי שדוחף לשינוי"
לואל דנג עזב את הלייקרס וחתם במינסוטה לעונה אחת
נחשף שיר הראפ של לברון וקווין דוראנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully