וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד פליטי שיקגו נמשך: לואל דנג חתם לעונה בשורות מינסוטה

אחרי שצירף כבר לטימברוולבס את דרק רוז, ג'ימי באטלר וטאג' גיבסון, תום ת'יבודו החתים אקס רביעי שלו מהבולס כדי לחזק את הספסל. דנג, 33, שוחרר מוקדם יותר הקיץ מהלייקרס של לברון

לואל דנג לוס אנג'לס לייקרס. AP
חובר לת'יבודו וחבריו הישנים מהבולס. לואל דנג/AP

טום ת'יבודו מאמן מינסוטה מאוד רוצה לשחזר את ההצלחה שלו מהימים היפים כמאמן שיקגו ואמש (שני) הוא החתים בקבוצה אקס רביעי מהבולס ההיא - הפעם את לואל דנג, הפורוורד הוותיק ששוחרר מוקדם יותר הקיץ מהלייקרס כדי לפנות מקום בתקרת השכר.

דנג חתם לעונה בשורות הזאבים והוא יחבור במדיה לג'ימי באטלר, דרק רוז וטאג' גיבסון - כולם שיתפו פעולה יחד אצל ת'יבודו בשיקגו. דנג חתם לארבע שנים תמורת 72 מיליון דולר בשורות הלייקרס ב-2016, אך זה התייבש על הספסל ועלה בחמישייה רק במשחק אחד בעונה החולפת. דנג, שחתם על חוזה מינימום בקבוצה המוכשרת שבה מככב גם קארל אנתוני טאונס, שיחק בשיקגו 10 שנים מ-2002 עד 2014 ומאז הוא נדד בקליבלנד, מיאמי והלייקרס.

הפורוורד בן ה-33 הגיע לשיאו ב-2012 ו-2013 אז הוא היה מחליף באולסטאר ובעונת 2013/14 רשם ממוצעים של 19 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק במדי הבולס. כעת הוא ינסה לשקם את הקריירה שלו במינסוטה, או לפחות לקבל יותר דקות משחק.

עוד בנושא:

בטבעת זו: המבחן הגדול של בוסטון סלטיקס בעונת 2018/19 העומדת בפתח
דיווח: דווין בוקר ינותח בידו, לא ברור האם יוכל לפתוח את העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully