וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מתייצב לצד "נייקי": "תומך בכל מי שדוחף לשינוי"

הסופרסטאר של הלייקרס הביע את עמדתו הנחרצת על ההחלטה של ענקית הספורט לחתום על חוזה פרסום עם קולין קפרניק שכרע ברך בזמן ההמנון. דונלד טראמפ צייץ: "הצרכנים יחרימו את "נייקי"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
עומד לצד נייקי וקפרניק. לברון ג'יימס/AP

ההחלטה של חברת הענק "נייקי" לבחור בקולין קפרניק להוביל קמפיין פרסומי ממשיכה להכות גלים בארה"ב. מאז הפרסום על החוזה נייקי לשחקן הפוטבול שכרע ברך בזמן השמעת ההמנון האמריקאי, הרבה מאוד לקוחות זועמים איימו לשרוף מוצרים ומניית החברה צנחה בבורסה.

אולם, כמובן שיש גם כאלו שתומכים בקפרניק ואחרי שסרינה וויליאמס יצאה להגנתו, כעת הצטרף גם לברון ג'יימס, אולי הספורטאי הכי פופולארי במדינה, להגנתו של קפרניק וכמובן נגד דונלד טראמפ הנשיא השנוי במחלוקת. "אני תומך בנייקי, כל היום, בכל יום עבור כל מי שתומך בשינוי", אמר לברון שמתכונן לעונה החדשה שלו עם הלייקרס.

עוד בנושא:

סרינה וויליאמס על פרשת קפרניק: "גאה מתמיד להיות חלק מנייקי"
קולין קפרניק הגיש תביעה נגד ה-NFL ובעלי הקבוצות בטענה ל"קנוניה"

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
הפך לכוכב תרבות בארה"ב. קולין קפרניק והרעמה/AP

כמובן שהתגובה של דונלד טראמפ לא איחרה לבוא והנשיא התבטא בטוויטר שם הוא פעיל מאוד וצייץ: "בדיוק כמו ה-NFL, שהרייטינג שלו צונח, נייקי הולכים לסבול מזעם וחרם של צרכנים. אני תוהה אם היה להם מושג זה מה שיקרה? אני מוצא את זה קשה לצפייה (החרמת ההמנון), ותמיד אראה את זה כך, עד שהם יעמדו לצד הדגל".

קפרניק, לשעבר שחקן סן פרנסיסקו, חשף את הפרסומת הראשונה שלו ביום שני. "תאמין במשהו, אפילו אם זה אומר להקריב הכל", הוא אומר בפרסומת. כזכור, קפרניק כרע ברך במהלך השמעת ההמנון האמריקאי בשנת 2016 כמחאה על מקרי המוות של אפרו-אמריקנים על ידי כוחות משטרה ברחבי המדינה. שחקנים רבים הצטרפו למחאתו, והדבר עורר סערה ועניין גם בענפי ספורט אחרים ואפילו בציבור. קפרניק התייחס לבחירתו וכתב באינסטגרם: "תאמינו במשהו, גם אם המשמעות היא להקריב את הכול". הדברים עוררו תגובה נזעמת מצידו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שמתח ביקורת קשה על קפרניק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כמובן שהתגובה של טראמפ לא איחרה לבוא

במקביל המחאה נגד נייקי צוברת תאוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully