וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק מונה למאמן האולימפית של סין: "יש לי רק ארבעה שחקנים ראויים"

ההולנדי בן ה-71 מונה במפתיע למאמן נבחרת סין עד גיל 21 וינסה להעפיל עם חניכיו, בניגוד לכל התחזיות, לטורניר האולימפי בטוקיו. המאמן, שלא התרשם מרמת שחקניו, כבר החל להנמיך ציפיות

אתר רשמי

בגיל 71 חוס הידינק נטל על עצמו משימה חדשה: המאמן ההולנדי הוותיק מונה רשמית למאמן הנבחרת האולימפית של סין, כשהמטרה שהוצבה בפניו היא להעפיל לטורניר האולימפי שייערך בטוקיו בשנת 2020. על פניו נראה שמשימה זו היא בלתי אפשרית. הנבחרת הסינית לא נחשבת לאחת המובילות באסיה ורק שלושה כרטיסים לאולימפיאדה יוגרלו באליפות היבשת לנבחרות צעירות (המארחת יפן העפילה לטורניר האולימפי אוטומטית".

הינידק עצמו כבר החל במלאכת הנמכת הציפיות ואמר לתקשורת ההולנדית לאחר מינויו: "צפיתי בכמה משחקים (של הנבחרת אולימפית הסינית בטורניר ידידות) וחשבתי לעצמי 'יש כאן רק ארבעה או חמישה שחקנים שאוכל להשתמש בהם ושהם ראויים'. שאר השחקנים היו נטולי יכולות פיזיות, מנטאליות או הטכניות הנדרשות".

קריירת האימון של חוס הידינק ידעה הרבה רגעים יפים: הוא העפיל עם נבחרת הולנד לחצי גמר מונדיאל 1998 ושחזר את ההישג ארבע שנים לאחר מכן כשאימן את דרום קוריאה. בטורניר של 2006 הגיע לשמינית הגמר עם נבחרת אוסטרליה וב-2008 הוביל את נבחרת רוסיה להישג השיא שלה, העפלה לחצי גמר היורו. כעת מצפה לו עבודה רבה בנבחרת אולימפית של סין.

עוד בנושא
זינדין זידאן: "בוודאי שאחזור לאמן בקרוב, זה מה שאני אוהב לעשות"
יוגי לב אחרי הניצחון על פרו: "עוד לא החזרנו את ההזדהות של הקהל"
אחותו של דייגו סימאונה: "הגעתו לאינטר היא רק עניין של זמן"

מאמן צ'לסי, חוס הידינק. AP
בשביל מה הוא צריך את זה? הידינק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully