וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז' מאנג'ק נפצע ב-1:1 של נבחרת קמרון מול קומורוס

קשר מכבי חיפה שיחק 70 דקות בבכורה הכושלת של קלרנס סיידורף כמאמן האריות במוקדמות אליפות אפריקה. הירוקים ניצחו 0:3 את רובי שפירא מליגה א' במשחק אימון, קהת, קראמר וסלליך כבשו

אדריאן הרבשטיין

נבחרת קמרון, לראשונה תחת הדרכתו של קלרנס סיידורף, סיימה היום (שבת) ב-1:1 מאכזב את משחקה מול קומורוס במוקדמות אליפות אפריקה. קשר מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק פתח בהרכב הקמרוני אך נפצע והוחלף בדקה ה-70 על ידי פבריס אולינגה. חומרת הפציעה של מאנג'ק עדיין לא ידועה .

מבחינת סיידורף ועוזרו פטריק קלייברט מדובר בפתיחה מאכזבת מול יריבה נחותה יותר אותה קמרון הייתה אמורה לנצח. קומורוס הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-15 משער של בן אלפרדו. קמרון הצליחה להשוות רק בדקה ה-80 מרגלי סטפן בהוקן.

אחרי שני משחקים, בבית הכולל גם את מרוקו ומלאווי, במאזנה של קמרון ארבע נקודות. עבור קומורוס זו הייתה נקודה ראשונה בטורניר המוקדמות. המבחן הבא של סיידורף יהיה בחודש הבא במפגש מול מלאווי.

עוד במכבי חיפה: הקבוצה גברה הערב 0:3 על הפועל רובי שפירא מליגה א', זאת במסגרת משחק אימון. את השערים כבשו רועי קהת, סינטאיהו סלליך ומיכיל קראמר. ההרכב שפתח במכבי חיפה: עומרי גלזר, ים כהן, עפרי ארד, אטיין ריינן, סאן מנחם, רועי קהת, שלומי אזולאי, גל אלברמן, עמית זנטי, ניקיטה רוקאביצה, מיכיל קראמר

עוד בנושא
רוטנשטיינר: "את הפרויקט בישראל אני לא אסיים. לא אשאר שם כל החיים"
קלאוס ירוויח 200 אלף יורו בפאס יאנינה: "הוא רעב להוכיח את עצמו ביוון"
נבחרת איטליה פישלה לפני פורטוגל, מאנצ'יני: "נעשה שינויים"

עדכון ראשון: 18:00

ז'ורז' מאנג'ק, נבחרת קמרון. GettyImages
תיקו מביך למדי ופציעה. ז'ורז' מאנג'ק/GettyImages
רועי קהת שחקן מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
רועי קהת, שהתאושש מפציעה, במהלך המשחק/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully