וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "את הפרויקט בישראל אני לא אסיים. לא אשאר שם כל החיים"

המנהל הטכני של נבחרת ישראל התראיין במולדתו אוסטריה ודיבר על מצב הנבחרת ("נמצאת בשטח ההפקר של אירופה"), העדר התשתיות ("נדרשת השקעה גדולה הרבה יותר") והחיים בתל אביב ("זה פשוט חלום")

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר העניק היום (שבת) ראיון לתקשורת האוסטרית בו דיבר על היבטים שונים של עבודתו. "את הפרויקט בישראל אני אתחיל אבל כנראה שלא אסיים. לא אבלה את כל חיי בישראל", הכריז רוטנשטיינר בפתח דבריו.

על מצבה של נבחרת ישראל אמר האוסטרי: "ישראל מדורגת במקום ה-93 בעולם, זה אומר שאנחנו נמצאים בשטח ההפקר של הכדורגל האירופי. אם הדברים ימשיכו כמו שהיו בעבר לא ניתן לעשות הרבה ברמה הבינלאומית. אבל אם תיושם השיטה ההגנתית החדשה של אנדראס הרצוג ניתן לעשות שינוי".

עוד בנושא
חוזר לקדנציה שנייה: מוחמד גדיר חתם בבני סכנין
קלאוס ירוויח 200 אלף יורו בפאס יאנינה: "הוא רעב להוכיח את עצמו ביוון"
נבחרת ישראל: ערן זהבי שוחרר בגלל הפציעה, גם בירם כיאל שוחרר

וילי רוטנשטיינר מנהל טכני נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
"איכות החיים בישראל גבוהה מאוד". רוטנשטיינר/ניב אהרונסון

בהיבט הרחב יותר אמר רוטנשטיינר: "יש מרכז לאומי לכדורגל ויש המון מאמץ. אבל זה לא מספיק. צריך גם ידע מקצועי ואיכויות. אין פה אקדמיות כמו שיש בערים מרכזיות באוסטריה. אפילו ליגת בתי ספר אין כאן. לוקח זמן לבנות תשתיות. באוסטריה זה לקח פרק זמן של עשר שנים".

בהתייחס למטרות אמר המנהל הטכני של הנבחרת: "אני מנסה לבנות קונספט ברמה הלאומית. אני רוצה לכותב את המטרות לחמש עד עשר השנים הבאות ולאשר את התוכנית מול ההתאחדות לכדורגל וממשלת ישראל. צריך להיות מובן לכולם שהעפלה לטופ האירופי דורשת הרבה יותר השקעה ממה שהיה כאן".

על החיים בישראל סיפר רוטנשטיינר: "זה חלום. רוב הדיבורים בנושא ישראל עוסקים בעיקר בנושא הביטחוני. אבל על הדרך שוכחים כמה נחמדה תל אביב. לעיתים כשאני קם בבוקר ומתהלך בין שדרות של עצי תמר כמה החיים יפים. איכות החיים בישראל גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully