וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוס ירוויח 200 אלף יורו בפאס יאנינה: "הוא רעב להוכיח את עצמו ביוון"

החלוץ ששוחרר ממכבי חיפה קיווה לחתום בפנאתינייקוס, אך נאלץ להסתפק בחוזה לעונה אצל נועלת הטבלה היוונית. המאמן פטראקיס בירך: "זו החתמה חשובה מאוד, מקווה שכולנו נרוויח מהשידוך"

אדריאן הרבשטיין

כשבועיים אחרי ששוחרר ממכבי חיפה תמורת פיצוי כספי של כ-20 אחוזים מחוזהו, החלוץ היווני סטפנוס "קלאוס" אתנסיאדיס השלים את החזרה לארצו כשחתם אמש (שישי) לעונה אחת בפאס יאנינה. קלאוס קיווה להצטרף לפנאתינייקוס ולהתאחד עם המאמן יורגוס דוניס, אצלו סיפק את העונה הטובה בקריירה במדי פאוק סלוניקי ב-2012/13, אבל הירוקים ויתרו על האופציה והחלוץ נאלץ להסתפק בנועלת הטבלה שפתחה את העונה עם שני הפסדים ועדיין לא כבשה שער.

קלאוס בן ה-29, שעבר עונה איומה במדים הירוקים וכבש שער אחד ב-19 משחקים ולפני כן כלל לא מצא את הרשת בעונתו האחרונה בפאוק, חתם לעונה אחת בפאס יאנינה וירוויח במהלכה כ-200 אלף יורו. הוא אמור למלא את מקומו של הספרדי פדרו קונדה, שנמכר לבאני יאס מאיחוד האמירויות אחרי 14 שערים בעונה האחרונה ו-13 בזו שקדמה לה.

יאניס פטראקיס, מאמנו החדש של קלאוס, אמר הבוקר: "זו החתמה חשובה מאוד, אני מאוד שמח שאתנסיאדיס איתנו. בשיחה הקצרה שהייתה לנו, ראיתי שהוא רעב לחזור לרמה הגבוהה שלו מהשנים הקודמות ולהוכיח את עצמו שוב בליגה היוונית. אצלנו יש לו את כל התנאים לעשות את זה, וננסה לעזור לו. אני מקווה שכולם ירוויחו מהשידוך הזה".

עוד בנושא
רוטנשטיינר: "את הפרויקט בישראל אני לא אסיים. לא אשאר שם כל החיים"
חוזר לקדנציה שנייה: מוחמד גדיר חתם בבני סכנין
לשבש את התוכניות של באר שבע, לייצר תחרות לסבוריט: הסיבות להחזרת דוידזאדה

שחקן מכבי חיפה קלאוס מאוכזב. יוסי ציפקיס
חזר ליוון. קלאוס/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • קלאוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully