וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבש את התוכניות של באר שבע, לייצר תחרות לסבוריט: הסיבות להחזרת דוידזאדה

7.9.2018 / 17:45

מכבי תל אביב רצתה לעורר את המגן הספרדי באמצעות תחרות אמיתית על העמדה, ועל הדרך הצליחה לתקוע מקל בגלגלים של יריבתה הגדולה על התואר. המגן, מצדו, קיווה לחזור ונתן עדיפות לצהובים

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אופיר דוידזאדה חזר היום (שישי) למכבי תל אביב עם חוזה לארבע שנים, אחרי שהצהובים רכשו אותו מגנט הבלגית. המגן השמאלי בן ה-27 הוזכר כמועמד לחזור להפועל באר שבע ולפני כן זכה להתעניינות גם מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אבל בסופו של דבר מצא עצמו שוב בקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

ההחלטה של מכבי תל אביב לצרף את דוידזאדה נבעה מהצורך לייצר תחרות על עמדת המגן השמאלי. על אף הגעתו של אנריק סבוריט מהליגה הראשונה בספרד והעובדה שהוא פתח בעונה שעברה בכמות נכבדה של משחקים באתלטיקו בילבאו, לא הראה הבאסקי סימני עליונות על הכדורגל הישראלי. יתרה מכך, התחושה במכבי תל אביב היא שהיעדר מגן מתחרה באופן ישיר לסבוריט, גרם לו לסוג של נוחות בעמדה וכפועל יוצא הופעות די בינוניות עד כה. בקבוצה משוכנעים כי כעת, כאשר דוידזאדה מאיים על העמדה, יציג המגן הספרדי יכולת טובה יותר.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קרלוס קוויאר חתם לעונה אחת בבני יהודה: "מהיום זה הבית החדש שלי"
הפועל באר שבע ידעה מראש על הבעיה של נייג'ל האסלביינק: "אין דרמה"
קאיו נוטה לקבל את הצעת הפשרה של מכבי חיפה ולעזוב מיידית

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. יוסי ציפקיס
החיבור היה מוצלח מאוד מבחינתו. אופיר דוידזאדה/יוסי ציפקיס

על הדרך, הצליחו במכבי תל אביב לשבש את התוכניות ליריבה הגדולה שלהם על תואר האליפות, כאשר השאירו את הפועל באר שבע בלי מגן שמאלי נוסף אחרי שחרורו של שמואל שיימן לבית"ר ירושלים ולאור פציעתו של אורן ביטון.

דוידזאדה רצה לחזור למכבי תל אביב ותעיד המהירות שבה הוא חבר לחבריו הישנים היום בצהריים במסיבה שנערכה ליום הולדתו הקרב של אבי ריקן. אף שלא סייע למכבי תל אביב לזכות באליפות בעונה שעברה, החיבור שלו לקרית שלום היה מאוד מוצלח מבחינתו.

כעת יתרכזו במכבי תל אביב בצירוף חלוץ זר. המאמן ולאדן איביץ' מתעקש שיצורף חלוץ נוסף לסגל ומגעים מתקיימים עם כמה שחקנים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אופיר דוידזאדה חתם לארבע שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully