וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אופיר דוידזאדה חתם לארבע שנים

7.9.2018 / 12:31

הצהובים במהלך מפתיע. המגן השמאלי בן ה-27, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וניהל מו"מ עם הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, נרגש מגנט הבלגית. דוידזאדה: "שמח לחזור, והפעם לתקופה ארוכה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב השלימה היום (שישי) מהלך מפתיע: אופיר דוידזאדה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה והיה שחקן חופשי, נרכש מגנט הבלגית וחתם על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת. בימים האחרונים ניהל דוידזאדה מגעים עם בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, אולם בסופו של דבר הוא יחזור ללבוש את המדים הצהובים-כחולים, אליהם הושאל בעונה שעברה, במהלך שמשאיר את האלופה באר שבע במצוקת מגנים לא פשוטה אחרי העזיבה של שמואל שיימן והפציעה של מיהאי קורהוט.

דוידזאדה, שיחזור ללבוש את החולצה מספר 27 - כמניין שנותיו - אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח לחזור והפעם לתקופה ארוכה. אני רוצה להמשיך את העונה הטובה שהייתה לי פה ולעזור לקבוצה להשיג את היעדים שהיא העמידה לעצמה. אחרי שהעונה שעברה הסתיימה ללא תואר האליפות אני אעשה הכל כדי לעזור למועדון לזכות בכל התארים האפשריים העונה. הקבוצה נראית מאוד בריאה ורעבה עם המון צעירים ואני אעשה הכל על המגרש כדי שנשיג את כל המטרות".

המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "באחת השיחות הראשונות שלי עם מיטש הוא הסביר לי שלהיות חלק ממכבי זה להיות חלק ממשהו הרבה יותר גדול מכל אינדיבידואל. ברור שאופיר הבין את המשמעות שבהשתייכות למכבי והבהיר לנו את רצונו לחזור ולהימנות על המשפחה הצהובה. לפיכך עבדנו קשה כל הקיץ לעשות זאת ובעזרת תמיכתו של מיטש אנו מקדמים בברכה היום את חזרתו של אופיר למכבי".

עוד בנושא

שחקני מכבי תל אביב ביקרו בביה"ח שניידר, ריקן: "תמיד משמח"
גמר גביע הטוטו יתקיים ב-26 בספטמבר באצטדיון המושבה
החלוץ הפנמי בן ה-18 אדוארדו גררו הושאל למכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה חוגג. יוסי ציפקיס
באר שבע נותרה במצוקת מגנים. דוידזאדה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully