וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב ביקרו בבית החולים שניידר, ריקן: "תמיד משמח"

6.9.2018 / 16:18

הצהובים חילקו חולצות, מתנות ומזכרות לילדים וחגגו איתם את בוא השנה החדשה, הקשר הוסיף: "זה מעלה חיוך גדול וממלא אותנו". על הקבוצה אמר: "משתפרים ואני בטוח שנמשיך להשתפר"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

שחקני מכבי תל אביב הגיעו היום (חמישי) לבית החולים שניידר על מנת לבקר ילדים חולים ולשמח אותם לקראת ראש השנה. השחקנים העניקו לילדים חולצות ומזכרות שונות של המועדון, שרו וחגגו איתם את השנה החדשה.

קשר הצהובים אבי ריקן אמר לאחר הביקור: "הגענו לבית החולים שניידר כדי לעשות לילדים שמח לקראת השנה החדשה. אנחנו תמיד שמחים להגיע למקומות כאלה, רואים את השמחה של הילדים כשאנחנו מגיעים ואת החיוך שאנחנו מעלים להם את הפנים. זה מעלה גם לנו חיוך גדול, זה ממלא אותנו. אם אפשר לשמח את הילדים, זה עושה לנו טוב ונותן לנו הרבה כוחות".

ריקן התייחס לשינוי במכבי תל אביב תחת ולאדן איביץ' ומאז עזיבתו של ג'ורדי קרויף ואמר: "לסכם זה מוקדם, הייתה תקופת ג'ורדי ועכשיו זו תקופה חדשה. אנחנו כבר שלושה חודשים עם הצוות החדש, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואני בטוח שנמשיך להשתפר גם בהמשך. השנה החדשה נותנת לנו אנרגיות חדשות, נותן אנרגיות חדשות במועדון, אנחנו מגיעים פה לבית החולים ורואים את השמחה ומקווה שתמיד כולם יחייכו ושתהיה שנה טובה לכולם".

עוד בנושא:

גמר גביע הטוטו ייערך ב-26 בספטמבר באצטדיון המושבה
יו"ר ההתאחדות האיסלנדית משוכנע שקיארטנסון ישתפר ברוסיה
הפועל באר שבע על תקרית החולצה: "מתנצלים, טעינו בשיקול הדעת"

שחר פיבן, מאור קנדיל, ביקור מכבי תל אביב בבית החולים שניידר. דני מרון
שחר פיבן ומאור קנדיל משמחים את הילדים/דני מרון
אלירן עטר, ביקור מכבי תל אביב בבית החולים שניידר. דני מרון
אלירן עטר מעניק חולצה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully