וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות האיסלנדית: "קיארטנסון יכול רק להשתפר ברוסיה"

באיסלנד מרוצים מהפלישה האיסלנדית לליגה הרוסית, ויו"ר ההתאחדות מקווה שאקס מכבי תל אביב שחתם ברוסטוב ינצל זאת כדי לקדם את מעמדו בנבחרת: "בטוח שהוא ישתדרג, זה משמח"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. טל לוי
יהיה פחות בודד לצד החברים מאיסלנד. קיארטנסון/טל לוי

על פניו, ההתאקלמות של וידאר קיארטנסון ברוסיה אמורה להיות קלה למדי. ברוסטוב, קבוצתו החדשה, פגש אקס מכבי תל אביב שלושה חברים מנבחרת איסלנד (רגנאר סיגורדסון, סבריר אינגי אינגסון וביורן ברגמן סיגורדסון), והפרצופים המוכרים אמורים להקל על ההשתלבות שלו. בנוסף, לאחרונה צירפה צסק"א מוסקבה שני איסלנדים משלה: הבלם הורדור מגנוסון והקשר ארנור סיגורדסון.

כעת קיארטנסון מקבל עידוד גם מיו"ר ההתאחדות האיסלנדית, שמקווה לראות אותו - כמו שחקנים איסלנדים רבים ש"השתלטו" על הליגה הרוסית - פורח ואולי גם משתדרג לליגה אפילו בכירה יותר.

"שחקנים כמו וידאר קיארטנסון יכולים רק להרוויח ממעבר לליגה הרוסית. הוא יהפוך להיות חזק יותר, וזה משמח אותי", אמר יו"ר ההתאחדות הודני ברגסון. "אני מודע לכך שהשחקנים האיסלנדים מגיעים לרוסיה בהמוניהם לאחרונה, זה ממחיש כמה הם מעריכים את האיכויות שלנו ואת התכונות הטובות של השחקנים. המדינה שלנו קטנה מאוד, ככה שכיף לראות שהם כל כך מוערכים בליגות הבכירות".

מוקדם יותר פרסמנו את הסכומים המדויקים שמכבי תל אביב תכניס לכיסה בעקבות מכירת קיארטנסון. בסך הכל, הצהובים יחסכו סכום של 15 מיליון שקל בעונה הקרובה. מכבי תל אביב תקבל עבור החלוץ האיסלנדי 9.6 מיליון שקל מהרוסים ובמקביל תחסוך את עלויות חוזהו הגבוה לעונה הקרובה. האיסלנדי היה השחקן היקר במכבי תל אביב ועלות העסקתו לעונה אחת עבור מכבי תל אביב הסתכמה בסכום של 5.4 מיליון שקל. הכסף שנחסך יכסה חלק משמעותי מאובדן הכנסת הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully