וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתנצלת: "טעינו בשיקול הדעת, ולכן אנחנו מבקשים סליחה"

3.9.2018 / 15:15

בהודעה שפירסמה בעמוד הפייסבוק של המועדון, האלופה מבקשת סליחה מקהל האוהדים, הצופים ואוראל גרינפלד שופט המשחק, אך לא ממכבי ת"א. "במשך שנים אנחנו מתחשבים בכולם, הפעם טעינו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר פרסום דו"ח המשחק בו נמצאה אשמה בתקרית החולצה, ובעקבות הרעש שיצרה הפארסה המביכה פירסמה היום (שני) הפועל באר שבע הודעת התנצלות בחשבון הפייסבוק שלה: "סליחה. אוהדים יקרים, אוהדי הפועל "תדיראן" ב"ש, צופי הטלוויזיה, שופט המשחק - אוראל גרינפלד, רצינו רק לומר שטעינו. במשך שנים אנחנו נוהגים בהבנה ומסכימים לאינספור בקשות שעולות. למרות שהקבוצה הביתית היא זו שאמורה לבחור את התלבושת, במשך שנים אנחנו כקבוצה ביתית מגלים גמישות במשחקים רבים, הן לבקשות שופטים ולעיתים קרובות גם בבקשות של קבוצות אורחות, שלעיתים מגיעות עם סטים חסרים. טעינו אתמול בשיקול הדעת ולכן אנחנו מבקשים סליחה. בברכת חג שמח ושנה טובה לכולם".

בהודעת ההתנצלות הוזכרו קהל האוהדים, הצופים ושופט המשחק אוראל גרינפלד. מי שאפעס לא הוזכרה זו מכבי תל אביב.

דו"ח השיפוט של השופט אוראל גרינפלד מהמשחק אתמול בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב פורסם היום. השופט התייחס בדו"ח לפרשת אפודת השוער של אריאל הרוש, אשר גרמה לאיחור של רבע שעה בפתיחת המשחק. כזכור, גרינפלד וצוות השיפוט ביקשו מראש מראשי האלופה שהשוער יעלה עם סט בצבע כתום, זאת כדי לא למנוע בילבול עם מדי מכבי תל אביב, אך הרוש הופיע עם סט בצבע שחור. כשצוות השיפוט התבקש להחליפו לכתום, אנשי באר שבע סירבו והדבר גרם בסופו של דבר לאיחור המשחק. רק לאחר שיחה עם בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, ניתנה ההוראה להחליף את הסט של הרוש לצבע שחור, והמשחק יצא לדרך.

עוד בנושא

גרינפלד הודיע לב"ש מראש: הרוש לא יוכל לשחק בשחור
בבאר שבע העדיפו לא להגיב לפרשת האפודה
שכטר התקשה להאמין: "לא זוכר דבר כזה"

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
תיענש? אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

דו"ח השיפוט המלא

"יש לציין כי המשחק החל 15 דקות לאחר זמנו המקורי, כאמור בשעה 21:15 במקום בשעה 21:00, זה מכיוון שאנשי הנהלת הפועל באר שבע לא הסכימו להחליף את סט הלבוש של שוער קבוצתם מסט בצבע שחור לסט בצבע כתום, גם לאחר בקשות חוזרות ונשנות של צוות השיפוט בנושא".

"חשוב לומר כי כבר בשעה 19:20, הבחנו כי יש לבצע שינויים בתלבושות אשר הוצגו בפנינו בחדר ההלבשה. על כן, ביקשנו מאנשי הנהלת קבוצת מכבי תל אביב להחליף את המכנס והגרביים של שוער קבוצתם מצבע לבן לצבע שחור, אלו עשו זאת תוך דקות והביאו את פרטי הלבוש הנדרשים לחדר ההלבשה. מכאן, פנינו לאנשי הנהלת הפועל באר שבע שיחליפו את צבע הסט לשוער קבוצתם כרשום מעלה, אנשי באר שבע הביעו התנגדות ואמרו שאינם מעוניינים להחליף את סט השוער. שוב, כשעה וחצי לפני המשחק הסברנו להם מה אומר נוהל תלבושות, מי אמור להחליף ומתי, לכן, עקב זה שהסט השחור של שוער קבוצתם דומה מאוד לסט של כל שחקני מכבי תל אביב, עליהם להחליף לצבע אשר לא יהיה זהה עם הקבוצה היריבה. למרות הסברים חוזרים ונשנים, אלו היו בשלהם ואינם היו מעוניינים להחליף את צבע הסט של השוער. כאשר חלף הזמן וזמנו החוקי של המשחק התקרב, המשכנו לבקש, תוך פניות רבות של צוות השיפוט, הרי לא נוכל לפתוח את המשחק בלבוש הפוגע ספורטיבית ומקצועית במהלכו התקין של המשחק".

"טרם יציאתנו לחימום על כר הדשא בשעה 20:20 פנה צוות השיפוט שוב להנהלת באר שבע והודיע להם כי במידה ובזמן שנקבע להיות מוכנים במנהרה, שוער קבוצתם יופיע בצבע שחור ולא בצבע כתום כפי שהתבקש, אנחנו לא נצא מחדר ההלבשה עקב אי אפשרות לקיים משחק ספורטיבי באופן זה. לאחר חזרתנו מהחימום המשכנו לעדכן את כל הגורמים הרלוונטיים בנושא, כולל משקיף המשחק שהיה נוכח עמנו מרגע הגעתנו לאצטדיון, ובהמשך הצטרף מנכ"ל המנהלת שקיבל מאיתנו הסבר מקיף על כל השתלשלות העניינים בנושא".

"עם הגעת שעת פתיחת המשחק המקורית, שוער קבוצת הפועל באר שבע הופיע בסט מלא בצבע שחור, על כן, עדיין המתנו בחדר ההלבשה והודענו שוב כי עד שלא יוחלף צבע הסט לא נצא מחדר השופטים. לערך בשעה 21:00 הגיעה לחדר השופטים בעלי קבוצת הפועל באר שבע, גברת אלונה ברקת, אשר אמרה את דברה בנושא לעיל, הסברנו לה את חשיבות העניין ומה הנוהל אומר בנושא החלפת תלבושות, שיתפתי אותה, כי כבר ביום שלישי באמצעות מערכת פורטל תיאום תלבושות ביקשתי שלוש פעמים לשנות את הסט של שוער קבוצתה עקב צבע התלבושת של שחקני מכבי תל אביב, וכי האדם האמון על אישור התלבושות מטעם קבוצתה השיב לי קובץ זהה לקובץ הראשוני שנשלח ללא כל תיקון תלבושת כמתבקש. בנוסף לכך, עקב חוסר שיתוף הפעולה, בבוקר המשחק (יום ראשון) שלחתי מייל מפורט למזכירת איגוד השופטים בנושא תיקוני התלבושת אשר יש לבצע טרם הגעתנו לאצטדיון על מנת לחסוך ולהקל על מנהל הקבוצות בבחירת הלבוש המתאים".

"לאחר שהקשיבה בנעם לדברינו, גברת אלונה ביקשה ממנהל קבוצתה להודיע לשוער להחליף את הסט כפי שביקשנו לצבע כתום. מיד שהשוער הופיע בחדרינו בסט בצבע כתום עלינו לכר הדשא לפתיחת המשחק".

עוד באותו נושא

אתמול פרסמנו: גרינפלד הודיע לבאר שבע 3 ימים לפני המשחק: הרוש לא יוכל לשחק בשחור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully